Treningsklær må ikke være dyrt

Jeg får mye spørsmål om treningsklærne mine, og hvilke merker jeg bruker. Jeg bruker en del kjente merker, men jeg bruker også masse fra H&M, Cubus og andre rimeligere kjeder. Vet dere hva – det funker super bra❤️ 

Jeg tok et kjapt søk på nettet nå i kveld, og fant så mange fine, Basic treningsklær. Jeg fant også et par litt annerledes kule ting. Visste dere forresten at Puma har gått i samarbeid med Gina tricot? Det er jo så kult! Et overraskende, og kult samarbeid synes jeg. Her kommer noen av mine favoritter, fra de litt rimeligere kjedene: 

Melert langermet // Dusrosa sportsbh // Hvit marmor tights // Sort marmor tights // Sort sports bh // Rosa sportsbh // lysgrå sportsbh 

Puma sportsbh //  tights // kort genser // Puma sko 

Puma genser // sportsbh // tights // Sneakers // vest // loose-fit Tskjorte 

Grå T-skjorte // sport sportsbh // Oransje løpejakke // oransje tights // Lang Tskjorte hoodie // sort sportsbh // sort og hvit tights 

 

Er du enig i at mye av de litt rimeligere treningsklærne kan være vel så fine, eller sverger du helst til mer eksklusive merker? Jeg er som nevnt over, litt ja takk begge deler. Før synes jeg det var veldig forskjell på kvaliteten på dyrt og rimeligere, men nå synes jeg faktisk at det begynner å jevne seg ut. Jeg har sportstopper til drøye hundrelappen som har holdt i åresvis. 

Hva er dine erfaringer?

 

Smiiil, Maren 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Handler alltid treningsklær på salg, både dyrt og billig. Om jeg skal anbefale noe som er litt ekstra billig må det bli blacc som selges på sportamore, mye fint i bra kvalitet. Sportamore har ofte salg og rabattkoder så da sparer en enda mer. Ellers er jeg fornøyd med flere overdeler fra HM.

    2. Begge deler funker fint! Favoritten blant sports bh er Pierre Robert. Ellers har Stormberg også mye fint og rimelig treningstøy! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg