Svar på spørsmålene deres

Det tok litt tid med denne spørsmålsrunden her, beklager det. Nå er svarene altså klare. Takk for alle spørsmål, det er så gøy når dere lurer på ting, og spesielt når spørsmålene er varierte og gode. Jeg kjører snart på med ny spørsmålsrunde, målet er jo å få til dette hver uke. 

Hva er din/dine favorittfilmer? 

Jason Bourne er det gøyeste jeg vet! Og snikskytteren på en god andre plass. Jeg ELSKER en god action film. Ellers liker jeg jo godt søte filmer som The Holiday, In her shoes og Love actually. Men skulle jeg valgt – helt klart action! 

Kan du gi meg en effektiv økt å gjøre hjemme / utendørs ?

Om jeg kan – det er så gøy at du spør! I dette blogginnlegget som jeg nylig la ut, har jeg lagt 7 supere økter du kan teste. 

Hvordan ser en perfekt dag ut for deg? 

Sove til jeg våkner, kaffe og tur med Leo. Sol og sommer. Frokost og en god løpetur i skogen. Ut i båten med de jeg er aller meste glad i. En hel dag på sjøen, med lunsj i båten, bading og kos. Hjem, lang god dusj, bodylotion på en solkysset hud. Lang tur med Leo også en ekstra god middag i godt selskap. Gjerne en god film eller serie i sofakroken, med snacks på bordet og lave skuldre. 

Får du dårlig samvittighet for mat?

Nei det gjør jeg ikke. Eller, jeg kan selvfølgelig tenke at det her var unødvendig, eller at nå føler jeg meg ikke bra fordi jeg er overmett eller kvalm. Men jeg bruker ikke energi på å være lei meg over mat. 

Tips til ting å gjøre i ferien? 

Så gøy spørsmål, skal vi se: 

  • Utforske egen by, spise på nye restauranter, leke turist i egen by.
  • Gå turer i skogen, finn en topp du ikke har vært på, og gjør det til en dagstur.
  • Dra på kino.
  • Piknik i en park eller på et svaberg.
  • Invitert jentene til en skikkelig jentekveld, enten inne med joggebukse, smågodt og film, eller girls night out.
  • Ta en opprydning i klesskapet, gi bort, rens ut og rydd opp. Det føles MAGISK!
  • Dra til en by/sted like ved der du bor, og lat som du er på ferie. ( for eksempel kunne jeg som bor i Kristiansand dratt til Arendal, Mandal eller Lillesand)
  • Dra på en bokhandel og be om hjelp til å finne den perfekte boken for deg, dra så på stranda og nyt litt egen tid med bok og noe godt å spise.
  • Undersøk hva som finnes av sporty aktiviteter i ditt nærområde, kanskje en klatrepark? Eller rafting? Bowling eller go cart?

Tenk litt utenfor boksen på hva dere vanligvis gjør, og prøv noe nytt😊

Skal du arrangere bootcamp I andre byer enn Kristiansand? 

Nei dessverre, men jeg skal være med ShapeUp på noen av stedene under deres Norges turné. Jeg skal oppdatere på hvor og når veldig snart! 

Skal du ha flere treningsreiser til neste år? Eventuelt når?

Ja! En på våren og en på høsten. Vi kommer med datoene veldig snart, men ca april og ca september 2019. 

Hva er den beste treningstightsen din?

Lululemon, Reebok LUX og Nike Legend er topp 3. De ligner faktisk litt på hverandre alle de. Sitter godt, høye på livet og god kvalitet. 

Kan du spise hva du vil på restaurant? Er det noe du aldri spiser?

Ja det kan jeg absolutt, men jeg har jo, som alle andre, visse ting jeg liker og ikke liker. Hmm, nei jeg kan ikke komme på noe. Men jeg velger sjeldent sjømat ute på restaurant faktisk, men jeg elsker reker hjemme / på brygga om sommeren. 

Favoritt reisemål? 

Av steder jeg har vært så tror jeg at jeg må si Franske rivieraen eller Phuket. Av steder jeg har lyst å reise til: Santorini, Bali, Hawaii, Miami og LA. 

3 ting du ikke kunne klart deg uten? 

Familien min❤️ Venner❤️  Leo ❤️

Du er en så herlig og glad person, men de få gangene du er litt nedfor så deler du det med oss. Jeg er så takknemlig for det. Det føles på en måte litt godt å få lov å være med på både opp og nedturene. Dette var vel egentlig ikke et spørsmål, ville bare si at jeg liker så godt når du deler flere sider ved deg selv. Flinke, sterke, skjønne Maren. 

Åå kjære deg, denne var så fin❤️ Tusen tusen takk. 

Hvis du ikke skulle bodd i Kristiansand, hvor ville du bodd? Og hvis du skulle bodd i et annet lang enn Norge? 

Hmm, godt spørsmål. Jeg har jo bodd nesten 4 år i Oslo, og likte det veldig godt. Så skulle jeg bodd i en annen norsk by, måtte det vært Oslo. Utlandet så kun jeg faktisk tenkt meg København, eller Stockholm. Skal man tenke litt lenger, så kanskje London, eller New York. Jeg liker årstider, og måtte nok bodd et sted hvor årstidene skifter litt, og ikke kun sommer hele året. 

Hvordan har du det om dagen?

Jeg har det fint nå. Det har vært en litt røff uke, men det går bedre. Takk som spør <3 

Tips til hvordan man kan spise sunt på ferie? 

Noe grønt til hvert måltid, og sørg for å alltid ha en proteinkilde ( kylling, kjøtt, fisk skinke, linser, egg, bønner, meieriprodukter) Planlegg slik at du alltid har mat tilgjengelig. Har dere minibar på hotellrommet så ha litt frukt, pålegg og yoghurt der. Kjøp inn havregryn eller knekkebrød for eksempel. På den måten har du alltid noe næringsrikt og sunt tilgjengelig. Drikk godt med vann.

Husk også at ferie er ferie, har du lyst å kose deg så er det da for all del lov☀️ 

Topp 5 serier? 

Jeg har sett enormt med serier, det er det beste jeg vet. De siste jeg har sett, som jeg liker godt er Dynastiet, GreyZone, og The Bold type. Utenom det likte jeg godt Suits, Gossip Girl, Broen, The good wife. Det ble visst mer enn 5. 

Ønsker du deg barn? 

Ja absolutt <3 

Hvorfor deler du så lite privat? 

Det har vært et bevisst valg helt fra starten. Jeg vil gjerne være personlig og nær, men sjeldent eller aldri privat. Det er en forskjell der, og jeg er veldig bevisst på det. 

Hva skal du resten av sommeren?

Bare nyte sørlandssommeren, og i slutten av august er det ny treningsreise. Vi skal på tur med 50 spreke jenter til Kroatia. Fy søren som jeg gleder meg!! 

Hva er din guilty pleasures? 

Is med sjokoladepulver på, og skikkelige jentefilmer. 

Kan du hjelpe meg med et tips til noe godt og sunt å spise før og etter trening? 

Absolutt! Før trening, noe lett og næringsrikt. For eksempel en skyr og en banan eller annen frukt. Etter trening raske karbohydrater og proteiner, dette kan faktisk også gjerne være skyr eller noe annet proteinrikt og frukt. Eller hvis du skal rett hjem etter trening ville jeg laget en god middag, med både protein ( kylling, kjøtt, fisk, egg, skinke, linser, bønner osv) karbohydrater ( ris, potet, grovt brød, pasta, lomper osv) og sunt fett ( avokado, usaltede nøtter, oljer, fet fisk osv) 

Jeg liker godt å alltid ha en banan klar til før/etter trening, eller skyr. Jeg har også  ofte med meg litt usaltet nøtter i en pose. En proteinbar funker selvfølgelig også, men jeg er mest fan av ordentlig mat. 

Tips mot søtsug?

Frukt og grønt, grønnsaker med dipp og smoothie. Jeg elsker å lage meg delikate fat med sunne godsaker. Det hjelper på, synes jeg 🙂 

Hvor mange måltider har du i løpet av dagen?

Frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Så 4 måltider, også putter jeg inn litt frukt og små snacks der det føles nødvendig. 

 

Håper dere fikk svar på det dere lurer på. Det er veldig mange spørsmål som går igjen, men det betyr jo bare at flere lurer på det samme. Ny spørsmålsrunde er rett rundt hjørnet❤️ Ha en nydelig dag i solen mine venner. 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg