De fineste sommerklærne

Jeg har fått så mye spørsmål fra dere i det siste, om mine vanlige klær. Herligfred så gøy! Jeg er jo hun sporty jenta, som alltid går i treningsklær. Så det at noen spør om mine hverdagsklær er litt stas. I sommer har jeg sikret meg litt nye sommerplagg denne sesongen, og det er gøy at noen har lagt merke til dem. La meg dele mine siste favoritter:

Denne gule toppen er så nydelig på farge, og dere finner den HER. Jeg har brukt den sammen med jeans, skjørt og shorts. Her brukt sammen med et dongeriskjørt fra A.P.C. 

Denne hvite, søte toppen har allerede blitt en stor favoritt. Jeg har den i str 38, og synes den var litt liten på størrelsen. Dere finner den HER. Denne er det ikke mange igjen av, så det gjelder å være rask. Super pris er det også på den. Buksen er fra merket FRAME. 

En maxikjole burde alle ha, og min favoritt her denne røde herligheten. Den er en drøm å ha på seg, og jeg har brukt den så mye til nå i sommer. En soleklar favoritt. Jeg har den i M/38. Dere finner den HER. Vesken er fra Cult Gaia, og den finner dere HER. 

Rød topp fra Gina Tricot, med søte blonder. Jeg har min i str M, og den finner dere HER. Den finnes i flere farger, men jeg har altså forelsket meg helt i denne røde. Jeg lurer litt på å bestille den i sort også. 

En fargerik blomsterdrøm, med off-shoulders og det letteste herligste stoffet. Den finner dere HER. Beste plagget på disse varme sommerdagene, også liker jeg at den er litt annerledes i fargekombinasjonen enn mange av de andre jeg har, og vanligvis kjøper. 

Denne romantiske drømmen av en kjole er på salg, og den er det bare å sikre seg. Så deilig på, og fargene er enda finere i virkeligheten. Dere finner den HER. Vesken fra Cult Gaia HER.  

Gul off-shoulder topp, i en sterkere gulfarge enn jeg kanskje vanligvis vill valgt, men jeg er så fornøyd med den. Den er litt “tung” i stoffet, som gjør at den faller så fint. Dere finner den HER.  Beste av alt – den koster 179kr. 

Rosa blomsntertopp, og denim shorts. To favoritter som jeg har brukt mye. Shortsen er dessverre utsolgt nå, men lignende finner dere HER. Toppen er det enda noen igjen av, og den finner dere HER. 

Jeg synes det er så gøy med sommerklær, lette kjoler og herlige blomstermønstre. Samtidig så kjenner jeg at jeg begynner å glede meg litt til høsten også, med deilige store skjerf og myke strikkegensere. Høstklær er nok uten tvil det aller gøyeste synes jeg! Enn så lenge nyter jeg sommer, sol og varme, i lette deilige klær. Jeg føler meg overhode ikke ferdig med sommer, så la oss bare utsette den høstpraten litt. 

Håper du fant noe du likte🌸

 

Smiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. For en kvalitet du leverer om dagen, Maren:-). Mens andre tar «ferie» og oppdaterer både sjeldnere og mindre variert, er du virkelig inne i steamen. Takk for det gode innholdet og inspirasjonen du gir.
      Stor klem

    2. Du er slående vakker og naturlig Maren 🙂 Mange fine plagg, tror den røde maxikjolen blir min favoritt!

    3. Du gir mye inspirasjon i treningsklær, men gir like mye inspirasjon i vanlige klær! 😍 du er forresten en fantastisk sommerblogger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg