Jeg deler en skjult perle

☀️Sun kissed skin & salty hair ☀️

Jeg har funnet en ny favorittplass, og her skal jeg uten tvil tilbringe flere late, gode sommerdager. Hvorfor ligge på en overfylt strand, når man kan dra ut på vakre svaberg og være helt i fred. En god venninne og meg ruslet avgårde, og etter kun fem minutters gåtur fant vi denne lille perlen. For dere som er fra Kristiansand så er ette på nydelige Odderøya, virkelig en plass verd å sjekke ut for neste soldag. Så det ikke idyllisk ut? 

Det er nesten ikke folk her, og en liten del av meg tenkte at dette stedet må ikke deles – da blir det jo overfylt. Men på den andre siden, fine steder og gode ting må jo deles. Flere fortjener å oppleve en så fin plass. Så ta turen til Odderøya mine venner, og ny late, deilige dager på svabergene. Tre tips hvis du skal ligge her: 

  • Trekk såpass langt opp at når Danskebåten kommer med sine digre bølger, så er du i trygg avstand fra vannet 
  • Ta med deg slippers, eller badesko. Det er nemlig en del hvite skjell på fjellene, som er lett å kutte seg på når man skal opp fra vannet. 
  • Smør deg godt – det finnes ingen skygge å gjemme seg i her. 

Bikinitopp HER // Bikinitruse HER // Shorts utsolgt, lignende HER og HER.

Jeg er helt overveldet over været vi har her. Det er jo akkurat som å være i syden, med nærmere 30 grader hver eneste dag. Det er jo helt vilt! Hva skal man med reise når det føles som den beste sydentur dag etter dag her hjemme. Aaaah, for en sommer! Nå er det bare å nyte, og når man kjenner at man nesten er litt for varm, så husk tilbake til slapsete vintervær, iskalde dager, mørke og snøkaos. Da er det plutselig ikke så galt å være litt for varm likevel. 

Jeg håper dere får en herlig lørdag, og nyter på best mulig måte. Jeg blir så nysgjerrig på hva dere driver meds å del gjerne❤️ 

Nyter du Norges-ferie, eller er du ute å reiser? 

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg