Flytter livet ut på verandaen

God morgen. I natt har Leo sovet i sengen min, og jeg våknet opp med verdens fineste lille skatt, sammenkrøllet helt inntil meg. Han åpnet øynene i det jeg åpnet øynene, og det øyeblikket der altså. hihi, så sykt koselig start på dagen<3 Jeg tror det er en greie bare hundemennesker skjønner. Andre vil nok tenke, æsj, har du hunden i sengen. Hehe. Leo sover vanligvis i buret sitt ved siden av sengen, men i natt ble det altså litt unntakstilstand. 

Syden tilbake på sørlandet, og jeg fryyyyder meg. Alt blir bedre når det er smeigedager på sørlandet. Noe av det beste jeg vet er når man kan spise måltidene utendørs og generelt tilbringe store deler av dagen ute. I dag flytter jeg kontoret ut, og jobber fra verandaen. Herlig! 

Jeg har forresten begynt å ta mye mer matbilder, og skrivende stund sitter jeg å redigerer 5 nye retter til dere. Så stay tuned for masse mer sommermat-inspo! På disse bildene er lunsjen min på søndag, det var rett og slett bare grove rundstykker med ost, og kaffe. Enkelt og greit. Mat trenger ikke alltid være så fancy, og avansert for å være sunt og smakfullt.

Jeg ville bare titte innom nå på formiddagen for å ønske dere en finfin dag. Så snakkes vi mer senere <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Härliga bilder, och alltid lika trevligt och läsvärt. Önskar dig en toppenfin dag själv, kram från mig på Gran Canaria.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg