Nyter livet i Cannes

En liten oppdatering fra det gode liv på den Franske Rivieraen. Vi kom i går og brukte i grunn hele dagen på å komme oss på plass, handle inn litt snacks og digg, og bli kjent i området. I dag har det vært litt skyer til og fra, og derfor bestemte vi oss for å bruke dagen til litt å shoppe litt, og utforske Cannes. Vi dro opp til Borgen, og nøt utsikten over hele havnen med alle de digre båtene. For en utsikt, for et sted og for en lykke at vi skal være her i fem deilige dager. Kamera ble med på dagens lille tur, er dere klare for litt snapshots fra første dag i Cannes? 

Over her har dere utsikten fra borgen som troner over havnen i Cannes. Det er bare så fantastisk vakkert der oppe, og vi tok en god pause der oppe mens vi nøt utsikten. Etterpå ble det lunsj i en av de sjarmerende spisestedene i bakgatene av Cannes. Så herlig! Ofte velger mange å spise langs “stripa” eller hovedgata nede ved havet, og det er litt synd. Det finnes nemlig enormt mange nydelige spisesteder like bak hovedgata. Ta turen litt innover i bakgatene, og oppdag alle de litt mer skjulte, fine stedene. 

Nå skal vi straks ut å spise. I dag står sushi på menyen, gjett om jeg gleder meg! Jeg har knipset enda flere bilder i dag som jeg gleder meg til å dele med dere. I tillegg har jeg laget et finfint lite ferietreningsprogram som jeg gleder meg til å ta bilde av og legge ut til dere. 

Nyt onsdagskvelden mine venner <3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg