Vive la France

Heiiii fra Kjevik flyplass <3 Vi sitter dønn klare på gate 12 og venter på ombordstigning på flyet som først skal ta oss til Amsterdam, og deretter videre til Nice. 5 deilige dager med sol, varme, god mat, god drikke, venninnehygge, og kos venter. Som jeg gleder meg.

Jeg har på en måte ikke rukket å glede meg så voldsomt på grunn av alt som skjedde rett før avreise, med ShapeUp weekend og alt. Men NÅ er vi på vei, og jeg er i fullstendig overtenning her vi sitter på gaten. Endelig ferietid! Magasiner er handlet inn, bok er med, kaffekoppen er på plass og veska er proppet med godsaker til flyturen. Vi er så klare! 

I skrivende stund sitter jeg å jobber med svarene på spørsmålsrunden jeg hadde på Snapchat. Så mange varierte og artige spørsmål. Jeg satser på å få postet dette ganske så snart. Jeg kjører ny snap-spørsmålsrunde i slutten av uken, så da blir det ny mulighet for å spør om hva enn dere lurer på. 

Tidenes gla´melding:

Vet dere hva eller. Jeg fikk akkurat mail fra Ving, og treningsreisen 25 august-1 september er UTSOLGT!!!!! Jeg måtte slippe ut et lite gledeshyl her jeg satt. 46 herlige jenter skal med oss på tur, og jeg gleder meg så ubeskrivelig mye til å bli kjent med hver og en av dem. Turene for neste år lanseres snarest – jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert. 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

6 kommentarer
    1. Nyt og kos deg masse med en velfortjent ferie <3
      Kan jeg spørre hvilket hotell dere er på? Planlegger tur ned i sommer selv, men synes det er vanskelig med hotell 😛

    2. God tur 😁
      Var det deg jeg så løpe langs Otra i halv sju tiden i går morges? Vi passerte hverandre evt. da jeg var på vei til trening og jobb. Skulle faktisk trene et av dine styrkeprogeammer.
      Kos deg i Frankrike. Virker herlig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg