Store avgjørelser og kaos i hode

I dag har jeg to store avgjørelser å ta, og jeg klarer ikke helt å fokusere på noe annet enn å kverne rundt dette. Jeg kom akkurat hjem fra en rolig langtur i skogen, hvor jeg lagde for og i mot lister, og prøvde å bli enig med meg selv. Nå har jeg hatt to gode samtaler på telefonen, og skal straks ringe mammaen min for å ta siste diskusjon med henne før jeg bestemmer meg. Så i dag tror jeg at jeg må bruke tiden inni mitt eget hode, også kommer jeg sterkere tilbake i kveld eller i morgen tidlig <3 

Ha en nydelig dag i sola dere, nyt og kos dere! 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Heisann!
      Tittelen på innlegget ditt passer fint med spørsmålet mitt 😄
      Kan du skrive om hvordan si nei til ting, folk, eventer, med god samvittighet? Dette er noe jeg syns er ganske vanskelig, men dobbeltbooking går ikke bra i lengden! Hvordan ta seg tid til seg selv, la venner forstå at man bare vil slappe av en dag?
      Spørsmål til busy girl fra busy girl 😋
      Digger bloggen din, klem ❤️

    2. Masse lykke til med tankene og avgjørelsen din! Sikker på at du løser det på best mulig Maren stil. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg