12 timer i Oslo

For en herlig, hektisk, sosial og fin dag i Oslo. Nå sitter jeg på flyplassen på vei hjem igjen, nesten nøyaktig 12 timer etter jeg landet. Jeg tenkte jeg skulle dele litt fra dagen min med dere: 

  • Kl 11-13: Møte hos Egmont 
  • Kl 14-16: Møte hos Nocco, Barebells & Vitamin Well
  • Kl 16-17: Lunsj og kos i sola med Torunn
  • Kl 17-18: Kombutcha og litt jobbings med Pia 
  • Kl 18.30-20: Event med Polar på G-sport 

Lunsjen var noe av det koseligste. Vi hadde salat, god drikke og litt proteinsjokolade til dessert, i selskap av min gode venninne Torunn. Vi får alt for lite tid sammen, siden vi bor i hver vår by, men hver gang vi møtes er det som om ingen tid har gått <3 

En innholdsrik og fin dag med en solid miks av jobb og sosialt. Jeg har ikke trent i dag men likevel viser aktivitetsmåleren min godt over 100%. Jeg har nemlig brukt bena som fremkomstmiddel i hele dag, og har trasket og gått til den store gullmedalje. Oslo glimtet til med 29 grader, og sol, så det var jo rene treningsøkten å gå mellom Nydalen, gamlebyen og sentrum. Herlig var det, med musikk i ørene og sola i ansiktet kost jeg meg glugg. Litt svett i alle dagens møter, men det får så bare være. hehe. 

På tampen av dagen var det løpe-event med Polar. Dette var det egentlig ikke meningen at jeg skulle være en del av, da jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å rekke det, men sannelig strakk tiden til, og jeg rakk å få med meg litt av eventet. Jeg fikk hilst på mye fine folk, og hørt på underholdene innlegg fra Karoline Dyhre Breivang og Nilsi. Jeg rakk ikke være med på løpeturen på slutten av eventet, men så mye som disse føttene har trasket i dag tror jeg sannelig det var like greit. 

Nå er det hjem, en god dusj og bena høyt. Takk for 12 spennende timer Oslo – jeg er plutselig tilbake! 

 

Smiiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg