Dette vil du ikke gå glipp av

Alle som har lest bloggen min en stund vet om mitt kjærlighetsforhold til ShapeUp. Jeg har jobbet sammen med dem i flere år nå, og er så heldig at jeg får lov å levere treningsprogrammer til magasinet i hver utgave. Jeg koser meg så med den faste spalten, og det stas å få lov å bidra til det jeg anser som Norges desidert mest inspirerende og motiverende magasin. Nå får jeg lov å dele min shapeup-kjærlighet med dere, med et super-tildbud. 

De dagene før ShapeUp dumper ned i postkassen er alltid litt spennende, sjeldent sjekker jeg posten så ofte som da. Jeg er selvfølgelig litt spent på å se min egen sak på trykk, men mest spent er jeg på alt det andre innholdet. For en ting er sikkert, shapeup er spekket med godsaker for alle oss jenter (og gutter) som liker trening, aktivitet, sunn mat, snacks, oppskrifter, opplevelser, treningsutstyr, treningsklær, tips og triks til alt fra gode løpesanger,  yogaøvelser og turmat, til de beste øreproppene til trening, den sunneste sjokolademelken eller de mest effektive treningsprogrammene. ShapeUp er variert, og har en herlig miks av alt jeg brenner for. ShapeUp er et blad for sporty mennesker, det fremmer sunne verdier og gode holdminger. Det gir meg utelukkende gode følelser å lese bladet og DET digger jeg. 

Jeg kunne snakket i en evighet med alt jeg liker med ShapeUp, men det var i grunn ikke det som var målet med dette innlegget. Det jeg hadde lyst å si var at jeg har et tilbud å dele med dere, og det er virkelig et godt tilbud også. Se bare her: 

NÅ KAN DU FÅ 6 NUMMER AV SHAPEUP FOR KUN 249*KR , PLUSS ET SETT MED ABILICA POWER SLIDES. *49kr i porto

Jeg trener en god del med slides, og tenkte det kunne passe å slenge med 3 av mine favorittøvelsen med Power Slides: 

  1. Utfall bakover 
  2. Beninndrag.
  3. Lårcurl 
  4. Superman

1. UTFALL BAKOVER. En effektiv og god øvelse for lår og rumpe. Kan også gjøres ut til siden 

2. BEININNDRAG – Mage og hele kjernemuskulaturen. En avansert versjonar denne vil være en pike, vist på siste bilde her. 

3. LIGGENDE LÅRCURL – super øvelse for hovedaklig bakside lår (men også litt rumpe)

4. SUPERMAN – en utfordrende og god øvelse for kjernemuskulaturen 

Sørge for at du får med deg alle spennende treningsnyheter, sunne digge oppskrifter, spreke tips, lærerike artikler, treningsprogrammer, sporty reisemål, de nyeste treningsklærne og masse positivitet, energi og motivasjon, ved å få ShapeUp rett hjem i postkassa. Du finner super-tilbudet med 6 utgaver + power slides ved å klikke HER. 

Vi ses i Shapeup jenter <3 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så gøye øvelser, prøvde hjemme bare med ullsokker (det blir jo ikke helt det samme), gleder meg til å ta disse øvelsene med på ferieturen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg