De fineste bikiniene

Når jeg var på Kypros fikk jeg spørsmål fra en leser om jeg kunne lage et blogginnlegg med fine bikinier. Det er så mye fine bikinier nå at det var overhode ikke en vanskelig utfordring. Jeg tok en titt på Nelly, og fant så mange fine. Jeg har selv bestilt to nye, og gleder meg til de kommer i posten. 

Her er mine favoritter: 

Blomstrete bakedrakt // Bikini overdel // Bikini underdel 

Rød bikini med stropper // Truse med knytting // Truse med “blonde” kant // Stroppløs topp 

Calvin Klein sort overdel // Sort underdel // Rød topp // Rød truse 

By maline rosa underdel // By Malina rosa overdel 

Olivengrønn Bikini overdel // oliven grønn underdel // Olivengrønn truse med høyt liv // Blå og sølv stripet overdel // underdel 

Blå og hvit overdel // blå og hvit underdel // Rustrød topp // rustrød underdel 

Blomstrete badedrakt // Blomstrete overdel // Blomstrete truse 

Jeg har bestilt en av de røde, og blomstrete. Jeg vurderer den rustrøde og den blå og hvite. Det er som sagt så mye fint å velge mellom, at jeg virkelig koste meg med å lage denne lille bikini-guiden. Er det forresten noen av dere som bruker badedrakt? Jeg synes det er så kult på alle andre, men velger likevel alltid bikini selv. Kanskje i år er året jeg bestiller meg en badedrakt. Hmm. 

Håper dere fant noe dere likte <3

 

Smiiiil, Maren

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg