Den viktige egentiden

Jeg er mye på farten om dagen, det skjer mye og jeg har folk rundt så og si hele tiden. Det er helt supert at det er slik, men samtidig så kjenner jeg at jeg blir mer og mer avhengig av å ha litt tid for meg selv. For et par dager siden kjente jeg at jeg trengte en Maren-kveld. Jeg kjøpte inn sushi til middag, og koste meg skikkelig med noen gode timer i eget selskap. Det var så deilig! Sushi, Pepsi Max, grønnsaker og dipp, skyr-is og frukt. Perfekt hverdagskos!

I dag er jeg grytidlig våknet for å få unna mest mulig før dagen er skikkelig i gang. Jeg har så lyst å nyte noen gode timer i solen, og da er det verd det. stå opp litt ekstra tidlig for å få ting unna. Nå har jeg akkurat skrevet ferdig et nytt program for ShapeUp som jeg gleder meg veldig til å vise dere på trykk i bladet. Det er et typisk sommerprogram, intenst, effektivt og gøy. Det er ordentlig hardt mens det står på, men fort unnagjort – akkurat slik trening jeg like best på sommerstid. 

Nå skal jeg få unna litt til her, også er det ut i sol og frisk luft resten av dagen. Livet er best ute vet dere, og i dag skal jeg fylle på med D-vitamin og masse frisk luft. Herlig! Jeg startet dagen litt før klokken 06, så hvis jeg nå jobber frem til klokken 11, og litt i kveld, blir det sannelig en full arbeidsdag – med noen gode soltimer midt på dagen. Planlegging og prioritering – I like it! 

Før jeg avslutter har jeg veldig lyst å høre med dere: Hva gjør du / lager du når du skal kose deg med litt egentid og bare pleie deg selv? 

Jeg blir inspirert av dere hele tiden, og jeg ser for meg at jeg kan få masse inspirasjon til min neste Maren-kveld ved å høre litt om hva dere gjør når dere skal kose dere med litt egentid. Ha en herlig tirsdag mine venner <3 

 

Smiiil, Maren

 

 

5 kommentarer
    1. Åh, det så jo helt perfekt ut! Hvis jeg skal ha en “Marie-kveld”, så liker jeg å gå en tur med hunden min, mens jeg hører på musikk eller podcast. Jeg liker også å lage meg noe digg mat, typisk frukt eller kjøpe en boks med is, og se på en serie jeg liker. Jeg trenger egentlig bare å være alene og ikke måtte snakke med noen og ta hensyn til noen. Det gir meg såå mye ny energi og motivasjon, og jeg passer på å gjøre det så ofte jeg kan 🙂

    2. Du er flink!
      Egentid har jeg egentlig nok av. Men Jeg er veldig fan av å koke meg en kopp te på kvelden, da kobler jeg ordentlig av. Men sushi er også en god favoritt når jeg skal kose meg alene sammen med Pepsi Max.
      Her er jeg snart på vei ut av døren på vei til jobb. Så er det rett på kamp etter jobb, så er vel hjemme om 12- 13 timer.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg