Dette gjør vi på min gruppetime

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra gruppetimen min, og jeg blir altså så fylt med energi, glad og inspirert av den gjengen. For en deilig avslutning på en hektisk mandag. Jeg tenkte jeg kunne dele programmet jeg kjørte i dag med dere lesere. det er jo mange som ikke bor i Kristiansand, og ikke har muligheten til å bli med. Nå kan du sette opp en sirkel-økt uansett hvor du er. 

8 øvelser: 

  • Jumping jacks
  • Spurt på spinningsykkel
  • Gående utfall 
  • Trappeløp 
  • Pushups mot boks 
  • Båten (mageøvelse)
  • Burpees
  • Thrusters med kettle bells 

Jeg kjørte 1 minutt jobb pr post, og 30 sekunder pause mellom hver post. 3 runder totalt. Jeg får ikke tatt bilder når jeg instruerer timen, så jeg håper et kjapt googlesøk på de øvelsene du ikke er kjent med løser saken.

Oppvarmingen var en runde med skulderrulling, strikk, squat to stand, airsquat og litt dynamisk streching. Jentene gav alt, og pushet mer og mer for hver runde. En sann inspirasjon å se på, og helt rått for meg som trener å få lov å trene så mottagelige og positive jenter. Nei, dette var bare knall gøy! 

Jeg har en time på torsdag også, og siden det er en fridag velger mange å ikke trene. Jeg tenker at vi burde snu på det, og tenke at på en fridag har man faktisk tid til å trene. I tillegg er det meldt regn i Kristiansand – så da passer det perfekt å komme på Bootcamp trening med meg kl 17.15. Påmelding og informasjon finner du HER. 

Nå er jeg på plass i sofakroken, joggebuksa er på, Leo er ved min side og tallerkenen er fylt til randen med grove brødskiver, ost, skinke, egg, majones og et stort fruktfat. Nå skal jeg kose meg. På skjermen ruller Designated Survivor, og jeg kjenner skuldrene synker for hvert minutt. 

Håper dere har hatt en finfin mandag <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Åå skulle gjerne vært der i dag og på torsdag🙈men skal på hytta for første gang siden pappa fikk akutt leukemi. Kos dere masse og hei på gjengen, har og begynt å se på den serien🙌🏻😘♥️

    2. God morgen 🙂 Oj, jeg burde ikke lest hva vi skal ha på torsdag :p haha! Hørtes tungt ut! Men jeg digger sånn her type trening og jeg digger deg! 😀 <3 Gleder meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg