Én gjenganger og to nyheter

Jeg har tidligere delt at jeg bruker vippeserum, og vært veldig fornøyd med det. Mange kjenner til vippeserium og bruker det, men har du hørt om serum til bryn? Det funker på akkurat samme måten, og det er virkelig helt genialt. 

Jeg har relativt mye bryn, men foran på  brynene er det veldig lite hår. Jeg har alltid måtte farge dem, og også testet microblading på dem. Alt for å forsøke å tette til der jeg mangler en god del hår. Jeg hadde ikke hørt om brynserum før, og nå er jeg i full gang med å teste. Jeg har brukt det i litt over 14 dager, og føler faktisk at hårveksten har økt. Fy søren så gøy! Dere finner brynsserum HER

Vippeserumet har jeg brukt lenge, men glemt å påføre det i en periode. Nå er jeg i gang igjen, og gleder meg til å gå inn i sommeren med lange fine vipper. Verken vippe eller bryn serum er testet på dyr, og det er viktig for meg å presisere! Jeg påfører både vippe og brynserum hver kveld etter jeg har fjernet sminken. Mange har sagt at de synes det er vanskelig å huske, men det er bare å sette de ved siden av tannbørsten – da husker du det! 

Et siste produkt jeg har vært så heldig å få lov å teste er Bodyroller. Bodyroller er en liten høvel hvor ytterste delen er et hjul med bittesmå nåler på. De små mikronålene stimulerer produksjonen av kollagen i huden, og øker elastisiteten. Dette skal hjelpe til med:

  • Bli kvitt strekkmerker & Cellulitter (rolleren finnes for både kropp og ansikt)
  • Redusere rynker og arr i huden.
  • Jeg føler meg så fresh og som om huden på en måte er litt fornyet etterpå.

Slik gjør du:

  1. Vask huden og fjern all sminke 
  2. Bruk den steriliserte BodyRollern, rull den opp og ned 3-4 ganger med jevn fart og varsomt trykk mot huden din.
  3. Først ruller du vertikalt, så horisontalt og til slutt ruller du diagonalt frem og tilbake. Unngå kontakt med øyne og leppene.
  4. Behandlingen tar cirka 5-10minutter og kan repeteres 2-3 ganger i uken for beste resultat. 
  5. Etter behandlingen med BodyRoller smører du huden med en mykgjørende krem, og masserer den godt inn i huden der du behandlet.

Stripete body HER // Sort bukse HER 

Jeg kommer nok aldri til å gjøre noen drastiske eller store ting for å verken fikse på, eller endre mitt utseende. Jeg synes derimot det er veldig gøy med hudpleie, gode produkter og ting som kan få min egen hud til å se best mulig ut, uten noen form for inngrep. 

Jeg liker godt disse tre produktene, og føler de funker for meg. Har du noen gang testet serum eller en roller? Hva er fine erfaringer? 

Rabattkode: 

Hvis du ikke har testet før og har lyst å prøve, eller liker produktene godt og kunne tenke deg påfyll, så har jeg har en skikkelig gladnyhet til dere. Jeg har fått lov å gi 50% rabatt til all mine lesere. Koden du bruker ved bestilling er: MAREN50

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Spennende:) har hatt lyst til å prøve begge deler, så nå tror jeg at jeg skal slå til:) følger det med steriliseringsprodukt til rolleren? Ser de ikke selger det ved siden av….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg