Det skal ikke mer til

Dette været her gir meg lykkefølelse langt inn i hjerterota. Det er merkelig hvordan lys og vær kan ha så mye å si. Jeg påvirkes egentlig ikke så mye av vær, men lys merker jeg faktisk veldig på energi og overskudd. På lørdag hadde en god venninne og jeg en times tid å slå ihjel før vi skulle avgårde til en avtale, og i stede for å sette oss inn på en cafe, så kjøpte vi med oss mat og satt oss på en betongplatting midt i sentrum. Urbant og herlig, med utsikt til kirken og hele torvet. Så herlig! 

Det skal ikke mer til enn sol, smoothie bowl og kvalitetstid med en god venninne før lykkebarometeret sprenges. Det beste av alt er at dette er bare begynnelsen, og det er så mange flere slike dager i vente. Det gledes! 

Denne smoothie bowlen er så digg, og jeg tenkte derfor å dele ingrediensene med dere. Denne er kjøpt på Will I juice her i Kristiansand, men man kan helt fint lage den selv også. Denne heter protein bowl og inneholder: 

  • Mandelmelk
  • Eple
  • 100% whey protein vanilje
  • Banan
  • Bringebær

Toppingen består av: 

  • Granola/glutenfri havre
  • Kakaonibs
  • Mango
  • Jordbær
  • Banan i skiver
  • Kokosflak, solsikkekjerner & gojibär 
  • Agavesirup og kanel

Håper noen av dere har lyst å teste ut oppskriften hjemme. Jeg bruker frosne råvarer i smoothien, slik at den blir ordentlig kald og god. Spe på med litt juice eller vann hvis du ikke har mandelmelk, eller ikke ønsker å bruke det. Eller vanlig melk selvfølgelig. 

Da gjenstår det bare å ønske dere en herlig mandag! Jeg holder gruppetime i kveld, og gleder meg skikkelig. Jeg er så glad jeg startet opp med disse timene, det er både sosialt og råbra trening. Jeg storkoser meg, og får møtt så mange herlige jenter! I dag er timen fra klokken 19-20, og torsdag er den fra klokken 17.15-18.15 Det er noen få ledige plasser igjen. Påmelding til i dag finner dere HER, og torsdag HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Du har bare så inspirerende blogg!!😍
      Jeg lurer bare på hva du syns om ulike barer, kosttilskudd, drikke osv. Da tenker jeg spesielt på Nocco og Questbar! Hadde likt om du kanskje kunne skrevet et innlegg også om dette, kosttilskudd osv.

    2. Du ser så fresh og sporty ut! Syntes du har en veldig fin klesstil! Lurte på om du har noen tights å anbefale som kan benyttes ikke bare på trening, men også på dager hvor man ønsker å ikle seg et sporty antrekk som ser bra ut (sånn du er kledd på disse bildene), er komfortabelt og man kan ta en spontan treningsøkt i? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg