Dette serverer jeg på jentekveld

Plutselig var det søndag, og en utrolig deilig helg nærmer seg slutten. Heldigvis er det enda tidlig, og jeg skal utnytte denne solfylte søndagen fullt ut. Helgen startet på best mulig måte med jentekveld hos meg, i går var det Cinco de Mayo (Mexico sin nasjonaldag) med en helt fantastisk gjeng. Masse deilig mexikansk mat, alle utkledd i meksikansk-inspirete klær og hele huset pyntet i samme tema. Så utrolig gjennomført og gøy! Tilbake til fredagen igjen, da hadde vi jentekveld her, og jeg tekte jeg kunne vise dere hva jeg serverte. 

Jeg liker så godt å kombinere litt ulik type snacks, og på fredag ble det popcorn, frukt, grønnsaker, dipp og yoghurtnøtter. Så utrolig godt. Dippen er laget på lett rømme og holiday dipmix. Vi hadde også bringebær saft, Pepsi Max og Kombutcha. Mmm<3 

Jeg koset meg så på fest i går, men holdt meg til alkoholfri drikke hele kvelden. Jeg våknet frisk og fin i dag, og før klokken var 10 var min kjære og meg ute på joggetur. Dagens økt med 5 km joggetur, og 8 runder opp en trapp like ved her vi bor. Utrolig deilig start på søndagen, og spesielt siden det er så nydelig vær ute. Det føles som en liten forsmak på sommeren med strålende sol og nydelig temperatur. 

Nå skal jeg bruke et par timer inne mex litt jobb før jeg skal ta med meg Leo ut i sola. Kaffe i hånda, og rusletur med min lille godklump passer helt perfekt på en søndag. 

Hva er dine planer denne søndagen? 

 

Smiiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg