Akkurat det jeg trengte i dag

I dag er dette starten på dagen, og det føles så godt. Nå har det gått veldig i ett i flere dager, så det å komme seg ut i skogen med mine to nå, føles veldig bra. Frisk luft, kaffe i hånda, sjø, natur og en kropp i bevegelse. Magisk!  

Trening kan gjøres hvor som helst, man trenger ikke mer enn en liten gren også har du den perfekte pullups-stang. En stor stor sten er perfekt kjøre step-ups eller hopp opp på. Den samme stenen, eller kanskje en benk kan brukes å kjøre pus-ups mot, eller Dips. Dere skjønner hvor jeg vil? Styrketrening kan helt fint gjøres utendørs også, man trenger overhode ikke et treningssenter for å få trent skikkelig. 

Nå går vi inn i en sesong hvor alt ligger til rette for utetrening, og jeg skal forsøke å dele så mye ferie/utetrening som mulig med dere i ukene fremover. Strikk, egenvekt, og enkle, tøffe og effektive øvelser i fokus. 

Håper dere får en nydelig 1.mai, og nyter dagen med noe ekstra hyggelig. Jeg skal avgårde å treffe familien, og kose meg sammen med dem. Jeg har vært borte fra dem så lenge nå, og i går tikket det inn en snapfilm fra min svigerinne hvor min lille niese sier at hun savner tante Maren. Åååå! Klump i halsen, tårer i øyekroken og enormt familie-savn. Så i dag er det fullt familiefokus <3 

Nyt dagen mine venner, så blogges vi senere! 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Jeg har blitt litt hjernevasket av “Planet Plast” på NRK. Der har Line frontet det å ta med en gjenbrukskopp til kafeen, så du slipper å bruke engangskopp. Bra for miljøet. Noe for deg? 🙂

    2. Akkurat dette innlegget passet perfekt i dag. Du er så flink. I gang med nattevakter nå og våknet idag til regn og trist vær ute. Og man blir litt uggen underveis i sånne nattevakter og da vet jeg at trening og luft er det beste som finnes. Så tok på med treningsklær og løp til en fotballbane og løp litt intervaller der og jogget hjem. Digg. Tusen takk. Nå er det TV, god middag og koseklær før siste nattevakt.
      Kos deg med familien i dag og land bra!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg