Oppskrift: Taco-omelett

I dag lagde jeg en utrolig god lunsj, og alle gode måltider må deles med dere. Det har vært noen helt vilt hektiske dager siden jeg kom hjem fra Kypros, og dagen i dag var intet unntak. Filming utendørs i mildt sagt kalde og sure omgivelser, flere telefonmøter, forberedelse av PTX-gruppetime og gjennomføring av time. Det går i ett, og det er så gøy, men det gjør jo at det går litt utover både bloggoppdatering og måltider. I dag prioriterte jeg å lagde litt ekstra god lunsj, også fikk heller bloggen komme litt sent. Nå får dere en super god oppskrift, så jeg håper jeg er tilgitt for sen oppdatering. 

Taco-omelett: 

  • 3 egg 
  • Brokkoli 
  • 150g karbonadedeig
  • Tacokrydder
  • Rødløk 
  • Ost 

Slik gjør du:

Bland egg og vann i en bolle, kutt opp brokkoli og løk, og stek karbonadedeig med tacokrydder. Ha brokkoli og løk i bollen sammen med de utblandede eggene, rør godt rundt og hell det over kjøttdeigen i stekepanna. La omeletten steke på svak varme til den er gjennomstekt, topp med ost og la den smelte. 

Server omeletten med grovt brød eller knekkebrød, og det du har av salat og grønnsaker. En sunn, smakfull og enkel lunsj. Dette er garantert ikke siste gang taco og omelett skal mikses. Mmmmm. 

Nå må jeg se å komme meg i seng. Jeg kjenner at både kropp og hode trenger noen gode timer på puta. Håper dere har hatt en finfin dag, så blogges vi i morgen<3 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Du har nevnt tidligere at du sliter mye med magen. Jeg har selv fått diagnosen IBS av legen og går for øyeblikket på FODMAP diett for å finne ut hva det er jeg reagerer på. Kunne du kanskje skrevet et innlegg hvor du utdyper litt mer rundt hva slags mat du merker at kroppen trives med? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg