Rumpetrening, sol og sommer

Dagene på treningreise er på magiske, og ikke minst hektiske. Eller, hvis man kan kalle det å ligge på en solseng i 4 timer, lese bok, klatre rundt på vakre rev, hvile øynene på asurblått hav og bade for hektisk da… Vi trener, spiser, soler og koser. Livet på treningreise er bra, og i dag har vi hatt en innholdsrik dag med følgende på planen: 

  • Intervaller kl 07 
  • Rolig gå/joggetur kl 16
  • Rumpetrening kl 17
  • Foredrag om Mental trening kl 18 

Innimellom her har vi sol oss, badet, hatt et par turer innom buffeten og bare kost oss sammen. Det er liksom treningreise det, masse trening, masse kos og masse sol. 

Rumpetrening slo godt an i dag, og derfor skal jeg selvfølgelig dele den med dere også. 10 ulike øvelser for å trene stumpen er litt artig, så i morgen skal jeg ta bilder av hver øvelse og dele med dere så fort som mulig. Enn så lenge får dere nyte litt sommerbilder fra dagens sole-bonanza. For et liv!

Nå er det natta her, i morgen venter gå/joggetur etterfulgt av core, og på ettermiddagen blir det workshop i styrketrening for jentene. Jeg gleder meg! God natta mine venner, sov nydelig godt <3 

 

Smiiiill, Maren 

10 kommentarer
    1. Ser og høres helt magisk ut:-). Så gira på å få til en tur med dere til høsten sammen med et par-tre venninner. Om dere har planer om noen ny tur til høsten?
      Takk for en fin og nydelig blogg.

    2. Hei!
      Bare lurer på hvordan dere gjør det med frokost når dere løper intervaller kl 7? Selv klarer jeg ikke løpe uten noe i magen, blir bare svimmel og uvel med en gang, men kan jo ikke spise rett før heller. Så bare lurte på hva dere gjør? 🙂

    3. Hei. Dette ser så gøy ut! Jeg må være med på dette en gang. Jeg lurte på om du lage en bikiniguide når du kommer hjem fra treningsreisen? Trenger virkelig inspirasjon til årets sommer. Klem <3

    4. Hanne: Jentene har frukt, nøtter osv på rommene sine, så de som føler de trenger det spiser litt lett før økten, også har vi en diger buffet-frokost rett etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg