Starten på et sporty eventyr

I skrivende stund sitter jeg i flyet, ca halvveis på flyturen som skal ende på solfylte og deilige Kypros. Klokken ringte 04 i dag morges, og 05 stod vi morgenfriske på Gardermoen, og møtte 40 flotte jenter. Abilica er med oss som sponsor på turen, og som velkomstgave fikk alle jentene hver sin yogamatte, treningsstrikker og hårbånd.

Det er jo grusomt tidlig å reise avgårde, men samtidig så er det veldig deilig å komme frem så  tidlig og ha muligheten til å nyte en full dag i sola. Når vi kommer frem nå blir det innsjekk, sjekke ut området  og komme litt i orden før vi kjører på med campens første treningsøkt. Sirkeltrening står på planen, og jeg skal kjøre jentene gjennom en økt som ligner litt på den timen jeg kjører på PTX-gjengen mim hjemme. Jeg kjenner at det kribler i hele kroppen etter å komme i gang.

Bildene i dette innlegget er knipset dagen før jeg reise hjemmefra, men dette er altså reiseantrekket. Myk og god tights, og en deilig hoodie. Jeg skjønner ikke de menneskene som reiser i vanlige pene klær ? det funker ikke for min del.

Hvis dere har lyst så deler jeg mer enn gjerne campens treningsøkter med dere, og da selvfølgelig også åpningsøkten som skal kjøres i ettermiddag. Har dere lyst å følge campen hjemmfra via bloggen? Hvis det er ønskelig, så skal jeg sørge for å pushe ut masse herlig treningsinspirasjon, treningsprogrammer og annet sporty snacks til dere her gjennom hele uken.

Nå skal jeg prøve å lukke øynene et par minutter, og smale opp litt krefter til vi kicker i gang dette treningseventyret

 

Smiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Så gøy! Det hadde vært kjempe motiverende om du delte noen av treningsøktene 🙂 God tur og lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg