På fotoshoot med ShapeUp

I dag tenkte jeg å dele litt av gårsdagens spennende jobb med dere. Jeg var ute på tur med min superfotograf Victoria Nevland. Vi kjørte til Vennesla og hadde en utrolig kul shoot for treningsmagasinet ShapeUp. Vi fikk låne lokalene til CrossFit Hunsfoss, og det passert perfekt til den type shoot vi ønsket oss. Bildene skal brukes nærmere sommeren, så på tross av litt kjølig temperatur så skinte heldigvis solen, og vi fikk skapt et inntrykk av sommer i det minste. 

La oss kjøre bildedryss fra en dag på trenings-shoot:

Etter shooten dro vi avgårde for å spise og kose oss. Vi satt oss på Fabrikken, et utrolig sjarmerende sted, med nydelig mat. Lokalene var så kule, og jeg måtte bare knipse et par bilder til dere. Det var en utrolig spennende meny også, hadde vi hatt litt bedre tid skulle vi smakt på så mye mer. Jeg har hørt at pizzaen er helt nydelig. Den bakes i steinovn og har rykte på seg for å være helt magisk. De hadde også smoothiebowl og slike ting på menyen, samt en stor is-disk. Mmmm. Hit skal jeg definitivt tilbake.  

Nå skal jeg løpe avgårde og rigge i stand til PTX-timen min. Timen er fullbooket, og jeg gleder meg til en sprek ettermiddag med 20 herlige jenter. Jeg leker litt med tanken om å sette opp en økt på mandag også, så hvis det går fint i dag, og folk er gira så blir det altså en ny mulighet til å være med å trene med meg mandag kveld. 

Ha en strålende dag mine venner! Følg gjerne med på Snapchat for oppdateringer fra treningsøkten. Dere finner meg på marenerdvik 

 

Smiiiil, Maren 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg