Dette har jeg gledet meg enormt til å dele

Endelig kan jeg avsløre noe av det jeg har jobbet mye med i det siste, og gledet meg skikkelig til å dele. Jeg skal begynne å holde mine egne timer, som er åpne for absolutt alle. Timen vil være helt lavterskel, passe for alle, og ha fokus på effektiv og gøy trening. 
Jeg har gledet meg SÅ til å endelig kunne tilby trening til
alle, uten at man må være medlem på noe senter eller låse seg til noe medlemskap. Det vil være så enkelt som at du bare melder deg på i
PTX-appen, og møter opp. Så har vi en herlig treningstime sammen, og likte du det kan du komme neste gang også. Likte du det ikke, så har du ikke låst deg til noe som helst. Er ikke det fint? 
 
I første omgang blir det timer i kjelleren på Solsiden PT-senter, hvor vi har masse bra utstyr tilgjengelig. Når det blir litt varmere og tørrere ute vil det bli timer utendørs, i frisk deilig luft. Her vil jeg ha muligheten til å ha opp mot 50 personer på timene, og vi kjører på med sirkeltrening/stasjonstrening/bootcamp. Her vil mye av fokuset være på egen kroppsvekt, men også mye med ulike typer strikk. 

Jeg håper mange av dere som bor på sørlandet har lyst å trene med meg. Sammen skal vi gjennomføre noen helt rå treningsøkter. Vi skal heie på hverandre, støtte hverandre og gi hverandre et skikkelig treningsboost! Jeg er tilgjengelig for dere, og vil svare på alt av spørsmål og ting dere måtte lure på relatert til trening og kosthold. 

Tidspunkt for min første time er: TORSDAG 12 april, kl 17-18, på Solsiden Pt-senter midt i Kristiansand sentrum. Klikk deg inn HER for å melde deg på timen. Det er kun 20 plasser på denne, så her er det førstemann til mølla. 

Håper å se mange av dere til en herlig svettefest sammen. Book din plass HER <3

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Så fantastisk og så riktig!! Dette blir gøy, og det passer deg perfekt. Alle som bor på Sørlandet må bli med deg. Du er så bra og flink. Når du reiser ut på turné, så stiller jeg opp i oslo/Bærum! Gratulerer. Spennende og bra. Klem fra meg

    2. Ååå så gøy, nå skulle jeg virkelig ønske jeg bodde i Kristiansand! Men ja, si ifra om du plutselig skulle få lyst til å lede noe i Oslo da 😀

    3. Det har jeg så innmari lyst til å være med på, men torsdag er Terrengkarusellen for oss løpere i Kristiansand. Håper neste gang blir en annen dag 😊

    4. Kathrine: Ja jeg vet :/ det handler litt om når jeg fikk leie lokale osv. Jeg har i grunn tenkt at jeg har lyst å ha fredager fremover, som en digg start på helgen, men samtidig er det mange det og ikke passet for. Hva med å ta terrenkarusellen før eller eller? 😉 hehe Tidenes trenings-torsdag

    5. Så fantastisk gøy! Jeg bor dessverre i Oslo og får ikke prøvd timen din, men jeg ønsker deg alt godt og masse lykke til!

      1. PTX har lagt ned dessverre, så vil man trene med meg må man bare kontakte meg. Har en egen lukket FB-gruppe for alle som trener med meg. Skriv til meg på Facebook du, så løser vi det😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg