Et lite hei på morgenkvisten

Rise & shine 

Heii dere<3 I dag ringte klokken 06, og jeg spratt opp av sengen. Det gjør jeg overhode ikke hver dag, men i dag følte jeg meg overraskende uthvilt på tross av en tidlig start. I dag har jeg en litt hektisk dag på planen, så da er det bare å komme seg opp og i gang. Jeg må alltid ha en liten halvtime før dagen starter, med kaffekoppen og macen. Jeg liker best å få oppdatert dere på morgenen, sånn at når enn du velger å titte innom her så ligger det en ny oppdatering til deg. I dag ser jeg at jeg nok må bruke ettermiddagen og kvelden på å gi deg en skikkelig oppdatering, men et lite hei på morgenkvisten er jo hyggelig uansett. 

Jeg brukte hele ettermiddagen i går på å kokkelere på kjøkkenet, og har nå tre nye middagsretter til dere. Flere har etterlyst litt mer middags-oppskrifter, og da føles det godt å kunne si at de er i boks og straks skal deles. 

Nå må jeg løpe videre her, men følg gjerne med på instastories og Snapchat , der kommer det små oppdateringer gjennom hele dagen. Dere finner meg på marenerdvik 

Vi snakkes senere <3 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Skulle ønske jeg hadde en like pigg start på dagen i dag også. Dessverre ble det mer den berømmelige zombie-oppstandelsen som igjen ble et faktum denne morgenen her.
      Håper du får en finfin torsdag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg