Den beste tursnacksen

Jeg håper alle nyter påsken, og uansett hvor du er, by eller fjell, så håper jeg du er sammen med folk du er glad i, og at en stor sol skinner for deg. Det ble en fryktelig kort påske på meg i år, men alt er bedre enn ingenting. Spesielt når de få dagene man har byr på strålende sol, hvite vidder og perfekt skiføre. Vi vurderer ny tur til hytta allerede neste helg – dette må jeg ha mer av! 

I sekken hadde jeg med meg den nye Atkins Harvest. Jeg har skrevet om den en gang tidligere, og siden den gang har flere av dere snappet meg at dere har smakt den, og liker den godt. Spesielt nå i påska har mange sendt fine bilder av Atkins-kos på tur. Det er så gøy å se! Jeg momset en Atkins Harvest i bilen på vei opp til hytta også, og da kom det flere snapper tilbake at mange hadde pakket den med til påskefjellet.

Jeg blir glad for å se at mange har Atkins barer i sekken, for meg er nemlig Atkins Harvest den beste tursnacksen. Den har et supert næringsinnhold med lite sukker, godt med protein og fiber. Mange lignende typer musli og nøttebarer inneholder mye sukker, og det er unødvendig. Atkins harvest smaker godt til vanlig, men jeg skal love dere at den smakte ekstra godt på toppen av fjellet, med utsikt over viddene. 

Hele familien min fikk smake på Atkins Harvest, og når jeg dro hjem lot jeg et par stykker ligger igjen på hytta. Mamma og pappa skal ha seg en god skitur i morgen før de reiser hjem, og det er klart de skal få ha med seg barene på tur. Du kan lese mer om Atkinsbarene, og følge med på nyheter på Atkins sin Facbookside.

Nå skal jeg nyte søndag og mandag hjemme i byen, før jeg er klar for å kickstarte hverdagen igjen. Disse påskedagene har vært magiske, og jeg lever lenge på både minner og bilder fra tidenes solpåske på fjellet. 

Jeg har lyst å komme med en liten oppfordring på tampen her. Stopp litt opp, kjenn etter hvor godt det er med fri, og god tid. Kjenn etter på hvor heldig du er hvis du har muligheten til å feire påsken sammen med familie og venner. Sett pris på at du har en hytte å dra til, eller noe annet hyggelig å gjøre. Aldri ta det forgitt, og husk å sett pris på det mens du står i det. Så akkurat nå vil jeg at du skal puste godt inn, lukke øynene, kjenne på at du er tilstede akkurat her og nå, og puste ut igjen. NYT de siste timene av påsken mine venner<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. For noen herlige og freshe bilder i strålende sol! Og takk for kloke ord på slutten av innlegget, det fikk meg faktisk til å stoppe opp og bare nyte:) Stor klem til min favorittblogger!

    2. Heisann..er det mulig å kjøpe det grå panne båndet ditt på nett?? Eller er det noen butikker som selger det?
      Mvh Anne 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg