Hei fra påskefjellet

Hei fra påskefjellet. 

Endelig er vi på plass på hytta, og det er så utrolig deilig. Vi kom opp i 16 tiden, og ble møtt med tent bålpanne, pølser, kaffe og strålende sol. For et magisk påskevær. Vi har ikke så mange dagene her oppe, men alt er bedre enn ingenting, og føles som en stor bonus. Jeg er så glad takknemlig for de dagene vi har sammen her på hytta. Det gir så mye glede og energi. 

Vi er alle samlet på hytta, store og små, to og firbente. Akkurat nå har jeg bare lyst å legge macen langt bort, og bruke hvert minutt sammen med familien min. Jeg gleder meg til å kose rundt i ullundertøy, ullsokker og tøfler. Håret i tutt og helt uten sminke. Momse påskegodt og mosekose på familien og spesielt tantebarn. Lykkebarometeret går rett i taket når jeg får være sammen med dem<3 

Jeg hadde bare lyst å titte innom dere, og ønske dere en fin påske. Jeg kommer til å titte innom her gjennom hele påsken, dele litt oppskrifter, litt treningstips, matinspirasjon og ellers holde det som jeg pleier. Jeg koser meg med bloggen, og den tiden jeg bruker på å oppdatere dere synes jeg er hyggelig. Det er ekstra hyggelig når dere gir meg livstegn tilbake, og deler litt hva dere gjør og hvordan dere har det. Det er ingenting jeg setter mer pris på enn det<3

Nå er det påskegodteri og krim med gjengen her. Ha en nydelig påske videre mine venner<3 

 

Smiiil, Maren 

13 kommentarer
    1. Så herlig. Kos deg masse på fjellet med ferie og familie. Nå er jeg snart ferdig på jobb, så imorgen blir det endelig ferie på meg også.
      Et lite ønske; om du kan lage et innlegg på hvordan man selv kan sette opp et styrketrenings program for hele kroppen?
      God ferie 😃 klem

    2. Kos deg masse i påsken! Får så mye inspirasjon av å lese bloggen din:) men lurer på, hvor er denne finne jakken din fra? <3

    3. Høres ut som en fin påske:) jeg er hjemme og koser meg, trener, spiser god mat og skal på ski i dag også (hvis jeg finner på en løsning for gnagsåret fra gårsdagens tur hehe)

    4. Hunden din er helt nydelig! Tror det er den søteste hunden jeg har sett! Og du ser også så flott ut, du stråler 🙂

    5. Herlig, god påske og kos deg masse! Samboeren min og jeg hentet valp i går, en buhundtispe, så her er det kun det det går i 😃🐕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg