Påske Give-Away til mine lesere

AVSLUTTET, OG VINNEREN ER TRUKKET <3 Thea Jansrud er den heldige vinneren!!! 

Jeg har samlet sammen noen favoritter som jeg digger, og som jeg vet at mine lesere digger. Dette er ting jeg hadde hjemme, eller har vært å kjøpt til full pris. Så dette er ikke noe kjøpt reklame for noen, det er kun en hyggelig greie jeg gjør av 2 grunner: 

  1. Jeg har lyst å gjøre noe hyggelig for mine lesere i påsken <3
  2. Jeg har lyst å invitere flere av dere til å følge min Facebook side. 

For å være med i konkurransen gjør du følgende: 

Derfor er det eneste kriteriet for å vinne denne digge påske-gaven at du liker min facebook page (vil bli sjekket), og kommenterer her på bloggen at du har likt siden, og har lyst å vinne. Thats it <3 d

Pakken inneholder: 

  • 1 abilica strikk i medium styrke (dette er det perfekte strikket til pullups feks) 
  • 1 abilica all-rounder strikk som jeg kaller det. Perfekt til fullkropps-styrkeøkter. Det strikket jeg ALLTID har med på reiser, bruker til hjemmetrening og til utetrening.
  • 2 abilica powerbands (miniband) 
  • Treningsprogram til alle typene strikk
  • Påskeegg
  • Proteinbarer 
  • Kvikklunsj x 3
  • Proteinpulver (det er dette jeg bruker i havregrøten min)
  • Påskenøtter 
  • Proteinella x 2 

Jeg håper dere synes dette er en gøy liten greie. Jeg deler mye artig på min FB-page, og skal prøve fremover å dele noen små tips og triks som kun deles på Facebook slike at det blir eksklusivt for dem som følger siden.

Dere finner facebooksiden HER, og alt du må gjøre for å vinne påskegaven er å like siden, og kommentere på dette blogginnlegget at du har lyst å vinne. Husk å legg igjen eposten din så jeg får kontaktet vinneren (du kan legge den inn i feltet hvor det står epost, da er det kun meg som ser den og ingen andre) Liker du siden fra før av, så er det alltids lov å invitere en venn eller to til å like den. Det hadde jeg satt helt enormt stor pris på. 

God påske mine fine. Nyt dagene, senk skulrene og bare kos deg <3 

 

Smiiil, Maren 

539 kommentarer

Siste innlegg