Et lite motivasjonsboost

Forrige uke kjøpte jeg meg litt treningsmotivasjon i form av nytt treningstøy. Jeg kjøpte et par nye tightser, en topp, en sportsbh og en løpejakke. Jeg gleder meg til å vise dere det. Toppen på bildet er en av dem, den er fra Reebok og jeg digger kombinasjonen av det sorte, den hvite logoen og det røde. Tightsen er også Reebok. Begge fra Nelly. 

Det finnes både ytre og indre motivasjon, og selv om jeg absolutt jobber mest med og er helt avhengig av min indre motivasjon, så må det være lov å spe på med litt ytre motivasjon også innimellom. 

Nå skal jeg straks kle godt på meg og ta med meg Leo ut på langtur i sola. Det er sannelig ikke dumt med bypåske når Kristiansand byr på strålende sol fra skyfri himmel dag etter dag. Jeg storkoser meg hjemme om dagen, og kjenner på hele kroppen at våren er i anmarsj. Alt blir liksom litt lettere, lysere og bedre. I dag skal jeg en liten runde å fikse et par påske-overraskelser, hente en spennende pakke og en tur på CrossFit i kveld. 

Følg gjerne med på instastory eller Snapchat. Der oppdateres det hyppig, og jeg deler alltid øktene mine med dere der. Kvelden crossfit-økt skal dere selvfølgelig få. Dere finner meg på marenerdvik på Snapchat, og Maren Erdvik på Instagram. 

Reebok top // Tights utsolgt (nesten identisk HER

Ha en nydelig mandag dere. Titt gjerne innom senere igjen, jeg planlegger en gøy liten påske-sak til dere<3 

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Vil du si denne tighetsen fra Reebok sitter finere på rumpen enn Triumph sin som har litt lavt snitt bak?

    2. Anonym: Det har du kommentert en del ganger nå, hehe, og jeg har svart deg før. Men svarer gjerne igjen. Den årstiden vi har vært gjennom nå har det vært for mørkt andre steder i leiligheten. Og jeg tar nesten alle bildene mine selv og derfor er jeg avhengig av selvutløser, stativ og masse greier. Derfor er det enklest sånn:) nå kommer vår og sommer og lysere tider og bedre og mer variasjon i bilder <3 Jeg lover 🙂 Jeg har også et par nye fotografer tilgjengelig, som gjør det hele mye lettere 🙂

    3. Elise: Hmm, det er litt vanskelig å sammenligne egentlig. Triumph er en teknisk tights i et teknisk stoff, Reebok er i et helt annet stoff og mer en sånn fritidtighst på en måte. De er helt ulike, og jeg bruker dem til ulike ting. Reebok er topp til styrke og fritid, Triumph er perfekt for svetting, og løping 🙂

    4. Hei!
      Veldig flott treningstøy. Det er noe med det å ha litt nytt i treningsgaderoben som gir en ekstra boost!
      Jeg har et spørsmål til deg som jeg håper du syns det er greit at jeg spør om. Jeg lurte på hvem du kjøpte skjønne Leo fra – var det privatperson eller oppdretter? Om du ikke foretrekker å svare i kommentarfeltet sender jeg deg gjerne mail om du heller foretrekker det.
      Jeg skal endelig oppfylle drømmen jeg har hatt siden jeg var 12 år: kjøpe meg min egen pom. Det har ikke vært mulig for meg da jeg ble eldre ettersom jeg har bodd midt i en storby, men nå er endelig tiden inne.
      Jeg spør deg for det er godt å høre om andres efaringer med privatpersoner/oppdrettere.
      Håper ikke det var et for privat spørsmål. Jeg ønsker deg en fin påske! 🙂

    5. Av alt man kan henge seg opp i og finne på å kritisere… Så er det at du sitter på gulvet det aller siste jeg kunne kommet på å dra opp. Du får se på det som et godt tegn – nemlig st det ikke finnes noe større å “ta deg på” 😀 haha. Stå på fine deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg