9 serietips til søndagskvelden

Inneholder annonselenker

Først og fremst – se det korte håret (!!) Jeg fortalte dere at jeg skulle klippe meg kortere, og nå er over 15cm borte. Uvant, men jeg tror jeg er fornøyd. Håret er mye friskere og sunnere i det minste. Litt farge i pannen også, hihi, men sånn er det alltid for min del rett etter frisørbesøk. Det må til for å få med alle småhårene. 

Jeg har endelig kommet i gang med sesong 3 av broen, og nå tror jeg i grunn bare verden kan få lov å fortsette uten meg de neste dagene. Kjære vene så spennende det er, og fy søren som jeg har savnet fantastiske Saga Norén. Er det noen av dere som har sett broen? da kan dere sikkert relatere dere til hvordan jeg føler det nå. Jeg vil helt seriøst ikke ut av leiligheten, la alle andre være sosiale, jeg vil bare bli i sofakroken med Broen å skjermen. 

Det er lenge siden jeg har delt serier med dere nå, så i dag følte jeg det var på tide å slenge ut et par tips til dere. Her kommer 9 serier som jeg synes passer supert å kose seg med på en søndagskveld: 

  • Broen – Nrk.no 
  • Unge lovende – Nrk.no
  • Homeland – Tv2 sumo og Netflix
  • The Good Doctor – Tv2 Sumo 
  • Fargo – TV2 sumo 
  • The Heart guy – Tv2 Sumo
  • Blindspot – Tv2 sumo
  • Elementary – Netflix 
  • The confession tapes – Netflix 

Jeg ser som sagt broen nå, og når jeg har sett ferdig de episodene som ligger ute så er det rett over på den nye sesongen av Unge Lovende. Den serien er så utrolig bra, og ikke minst super-aktuell.  Jeg fryder meg over en ny sesong. Har noen av dere sett den? 

Genser – BikBok // Bukse – Bikbok // Sko – Acne 

Ikke la dere lure av klærne, bildene er fra i går. I dag loffer jeg rundt her i joggebukse og en oversized genser, håret i en tutt og uten sminke. Jeg hadde bare lyst å vise dere denne buksen og genseren, begge er nye, kjøpt i går. Jeg har genseren i M, og buksene i S. Jeg har lovet dere å bli litt flinkere på å vise min hverdagsstil, og ikke kun treningsklær. Buksen finner dere HER, og genseren HER. Begge deler fra BikBok. Skoene er fra i Acne, de er kjøpt i fjor, men jeg tror de faktisk har kommet igjen i år også. 

Nå skal vi kose oss videre med serier og søndagskos her. Lave skuldre, god mat, spennende ting på skjermen og bare total avslappning. Sundays as they should be<3 

 

Smiiil, Maren 

 

18 kommentarer
    1. Hei! Jeg hadde også lyst å se broen men finne bare de siste episoden i sesong 3 og 4.. Het du hvor jeg kan se sesong 1? 🙂

    2. Hilde: Broen kan du se på NRK TV. Vi har Telenor fiber og på TV har vi et underholdningsunivers. Der er Netflix og masse annet, deriblant NRK TV.
      Maren: Broen er fantastisk! Akkurat ferdig med sesong 4 og savner Saga allerede. Jeg har begynt på ny serie på Netflix: The killing. Basert på den danske krimserien Forbrytelsen. Virker bra den også 🙂

    3. Såg siste sesong av Broen da den gikk nå. Herregud! Så spennende! Og ja, man blir hekta. Unge lovende så jeg i et jafs i går! Haha! Digger den serien!
      Du har forresten en kul hverdagsstil 🙂 Kjekt å lese sånne innlegg også, selv om jeg liker alt du skriver 😄 ha en fin kveld i sofakroken 🙌🏻

    4. Jeg har sett Broen, elsker serien og misunner deg som kan se de siste sesongen nå. Den er sååå spennende og jeg elsker hvordan de lager så mange ulike historier og så kobler de sammen. Den nyeste sesongen av unge lovende har jeg sett denne helgen imellom nattevakter. Veldig bra og aktuell, men må ærlig si at jeg likte de første sesongene bedre.
      Kult med seietips siden jeg er tom for ideer nå! Men tror du har blandet noen Netflix/tv2sumo serier?!!!
      Ha en koselig søndag videre og håret ditt er fantastisk.
      Nå er det endelig snart siste nattevakt på meg. Teller ned timer liksom til jeg er ferdig.
      Klem

    5. Så fin du var på håret 🙂 Gjorde akkurat det samme selv for to uker siden, og har ikke angret et sekund. Broen sesong 1 og2 ligger på Netflix hvis jeg ikke husker feil 🙂

    6. Anja: Har jeg? Hehe – huff da. Da skal jeg gå over igjen – ser begge steder om hverandre så kan ha mikset. Skal gå over igjen å sjekke. Takk <3 god vakt flinkeste du. Stor klem

    7. Broen er kjempe bra👍🏻😊 lurer på om du kan ha en sånn spørsmålsrunde på bloggen snart? Jeg syntes det er et fint avbrekk fra det vanlige 😊 så at du har hatt barne besøk, ønsker du deg regne barn i nærmeste fremtid? 😊

    8. Heisann og god mandag solstråla sjæl! 😀
      Har du sett ”The Chi”? Den kan jeg også anbefale, spesielt hvis du liker litt action og mysterier 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg