Let´s make that ass burn

Haha, ti poeng for en klein overskrift, men den stemmer 100% i forhold til hva innlegget handler om. I dag har jeg laget en brutal liten rakker til dere, og her garanterer jeg både rumpepump og syre i lårene. Jeg digger treningsøkter som dette, og denne er helt rå. Er dere klare? 

BOOTY WOD: 

  • 20 utfall bakover 
  • 20 hoppende knebøy
  • 20 goblet squat
  • 20 hofteløft 
  • 20 boxjump 

Gjør så mange runder du klarer på 20 minutter. 

1. Utfall bakover

2. Hoppende knebøy

3. Goblet squat

4. Ett-bens hofteløft 

5. Box jump

Her er ikke fokuset på tunge vekter, og heller ikke unnasluntring med dårlig teknikk for å bli ferdig med så mye som mulig på kortest mulig tid Du lurer kun deg selv!! Så sørg for at du gjennomfører øvelsen korrekt, med god teknikk og fullt utbytte. Heia DEG!!! 

Husk også på en god oppvarming, kjør minimum 10 minutter med dynamisk stretch, slik som squat to stand for eksempel, og worlds greatest stretch. Les mer om denne typen oppvarming HER. 

Ha en nydelig torsdag mine venner. I dag har mitt største forbilde, beste støttespiller og viktigste person i livet bursdag. Min mamma skal feires i hele dag, og gjett om jeg gleder meg<3 Mammaen min er så ubeskrivelig god, og fortjener alt det beste!!! GRATULERER MED DAGEN MAMMA <3

 

Smiiii, Maren 

12 kommentarer
    1. Hei😊 Du er flott og inspirerende 😊 Er det slutt med kjæresten din? Eller er du bare flink til å skjerme privatlivet

    2. Den der skal jeg teste ut i løpet av helgen. Og jeg digget overskriften. Men er det en øvelse jeg kan kjøre istedetfor boxjump?
      Gratulerer med dagen til mammaen din. Kos dere masse sammen i dag og nyt!!
      Her skinner solen, jeg har fri og da blir det langrennstur. Endelig kan jeg gå og løpe normalt etter helgens shapeup Morro😀 klem

    3. Anja: Ja absolutt – bytt ut med step-ups istede :):) Tusen takk – skal hilse masse til henne <3 Hehe, så godt å høre! Nyt fridagen din kjære Anja!:) klem tilbake

    4. Å så spennende program, merker at det må jeg teste ut i nærmeste framtid!
      Lurte bare på om du har noe pause mellom hvert sett? Eller bare kjører du på?
      Gratulerer med dagen til mammaen din og kos deg idag! Klem

    5. Kan du skrive en nærmere beskrivelse at hvordan teknikken i øvelsene skal gjennomføres, for vi som ikke kan de fra før? Slik at vi vet hvordan de skal gjøres korrekt?

    6. Vil bare si at jeg såg den snappen din nå, der du forklarte at du fikk en knekk av alle de fæle kommentarene. Jeg vil bare si at jeg kjenne ikkje deg,men jeg tror jeg kan si såpass ærlig at du er ett genuint fint menneske, snill og bare god! Føle jeg kan si det etter å ha fulgt deg noen år nå! Stå på, for du gjør en fantastisk jobb!! Du er utrolig inspirerende! Ha en nydelig dag!! 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg