Lyst på nye treningsklær?

Inneholder annonselenker 

Jeg synes det er fantastisk gøy med treningsklær, og jeg koser meg så når jeg kan sitte å lage inspirasjons-kollager som dette. Tidligere har jeg laget tights-guide, sko-guide og guider basert på ulike sportstyper. Denne gangen ble det en fargebasert inndeling, og jeg har funnet frem røde, olivengrønn, sort, grå og rosa favoritter. Kanskje finner du noe du liker? 

 

Adidas sportsbh  // Nike langermet // Nike badedrakt // Adidas boost sko // sportsbh  // Adidas veske // Nike topp

Reebok genser // Casall topp // Reebok sportsbh // Puma tights // Stella McCartney sko // Casall seamless tights 

Nike sko // Genser // Nike sko // Langermet genser // Sportsbh // Nike Performance tights

Seafolly Badedrakt // Reebok kosebukse // Reebok jakke // Reebok singlett // Adidas boost sko // Puma topp 

Adidas Løpejakke // Only Play t-skjorte // Puma hoodie // Puma tights // sports bh // Nike sportsbh // Tights 

Håper dette var til inspirasjon for litt nytt i treningsgarderoben. Jeg har så lyst på litt nytt i fargene olivengrønn og rødt, så lekkert! Jeg hadde en plan om at hvis jobben i Malaga gikk bra, og begge timene på Shapeup Convention gikk fint å skulle jeg unne meg en liten premie. Så nå sitter jeg her å vurderer hva det skal bli. Jeg tenker litt på den olivengrønne Reebok jakken, eller en rød sportsbh. Vi får se, men en liten premie blir det uansett. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar for lunsjdate med min svigerinne. Håper dere får en nydelig onsdag<3 

 

Smiiiil, Maren

 

 

8 kommentarer
    1. Hei! Håper ikke at det er frekt at jeg spør, men har du fortsatt kjæreste? Og er det sånn at han ikke ønsker å være på bloggen?

    2. Hei du, fine! Veit du korleis desse tightsane er mtp gjennomsiktighet i ræva? Har du eventuelt tips til tightser som er verdt å prøve som sitter godt oppe (litt høge i livet) og IKKJE gjennomsiktige som passer fint til styrketrening? 🙂
      Håper ellers du har komt deg etter dei fæle kommentarane. Som eg har sagt en gang før, du gjør en forskjell! Hugs det! Tenk på alle dei som synest godt om deg, beundrer deg, titter innom daglig for å få inspirasjon, det er ikkje dei som kommenterer. Det veit eg godt sjølv, då eg vanlegvis ALDRI legger igjen kommentar.
      STÅ PÅ, Maren! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg