Hekta på havregrøt

Jøss, hva skjedde i dag da. Det er sjeldent det blir så sen oppdatering, men i og med at jeg oppdaterte dobbelt i går, og siste kom såpass sent så håper jeg det er innafor. Dagen i dag har gått i ett, og slike dager er det beste jeg vet. Jeg har hatt to gode møter, og et spennende informasjonsmøte om Kombutcha. Jeg har drukket det en del, bare fordi jeg liker det, uten å tenke så veldig over fordelene ved det. Nå føler jeg meg mer opplyst og drikker det med enda bedre følelse. Jeg har også vært å gjort en fotojobb for en samarbeidspartner, og på tampen av dagen rakk jeg en tur på trening. Dagens treningsøkt kan dere se på Insta-stories (@marenerdvik). 

Jeg titter innom dere i kveld for å dele en ny frokostfavoritt. Eller ny og ny, jeg har da så absolutt hatt mine havregrøt-perioder før, og nå er jeg altså på kjøret igjen da. Nå er den tilberedt på en litt ny måte, og jeg liker den så godt.

La meg dele den med dere: 

  • 60g havregryn 
  • 2-3 dl vann 
  • 20g vaniljeprotein
  • Topping – kakaonibs, gojibær og friske jordbær. 

Slik gjør du: 

Gryn og vann, inn i micro i 2 minutter. Ta ut skålen, og dryss over proteinpulver (rør det gjerne inn), og topp med det du ønsker. Banan er super godt i denne kombinasjonen, og litt søtning. Flytende honning på toppen av dette for eksempel. Mmmmm. Dette tar seriøst 5 minutter å smelle sammen, og det passer meg perfekt på morgenkvisten. 

Nå må macen bort, for en god venninne er på vei inn døren for jentekveld hjemme hos meg. Frisk frukt, grønnsaker og dipp står kart på bordet. Perfekt hverdagskos. Jeg håper dere alle har en finfin kveld, og at uken har behandlet dere fint så langt<3 

 

Smiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. Har du tips til et godt og bra proteinpulver med sjokoladesmak som egner seg i havregrøt? 🙂 Uavhengig om du blir sponset med det eller ikke 😉

    2. Takk for oppskriften; den ser kjempegod ut! Elsker havregrøt, men mine evner på kjøkkenet når det gjelder havregrøt har begrenset seg til sånn instant mikrobølgehavregrøt, haha! Må definitivt teste ut denne 🙂

    3. From Fat To Fab: Hehe, tro meg – det blir det ofte her også. Kjapt, enkelt og kjedelig. Men så tar det liksom bare 1 minutt ekstra å gjøre den SÅ mye bedre og fristende. Så da prøver jeg å heller sette klokke på 5 minutter før, og sørge for å få i meg en digg frokost <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg