En ny reise er booket

Inneholder annonselenker 

Dette er så gøy, og jeg har gledet meg til å dele det. Det blir mye reise fremover, og nå er faktisk enda en tur booket. Dette er en skikkelig ferie-ferie, og  destinasjonen er CANNES. En god venninne og jeg drar avgårde i 5 deilige dager. Flybilletter er i boks, og leilighet er leid. Fy søren som vi skal kose oss.

Det er litt gøy hvordan vi traff hverandre. Det startet med at hun var sykepleier på barneposten hvor jeg var sykepleierstudent i praksis. Senere begynte jeg å jobbe som sykepleier der, og vi ble kolleger. Derfra utviklet det seg et utrolig fint vennskap, og jeg er så glad i henne. Nå skal vi på ferie sammen, og jeg gleder meg noe helt vilt. 

Jeg har vært i Frankrike flere ganger, men aldri verken bodd eller vært spesielt mye i Cannes. Jeg kjenner godt hele kysten fra Nice og bort til St.Tropez, men Cannes er litt nytt. Kanskje noen av mine lesere har vært der, og har noen tips? 

Vi drar ikke før i juni, men jeg har brukt halve lørdagskvelden på å lete frem deilige sommerplagg, og klikke hjem noen godbiter. Heldigvis er dette klær fra Gina Tricot, Cubus og BikBok, så det kunne vært verre prismessig. Problemet mitt er bare at jeg finner så utrolig mye jeg har lyst på at totalen blir dyrt uansett. hehe.

Rosa blomsterkjole // Blomster singlett // Solbriller // Hvite bukser // Rosa shorts // Rosa blomster bluse // Honey t-skjorte // Bluse 

Sort blomster-skjørt // lysgrønn bluse  // solbriller // lysblå blomsterkjole // Love t-skjorte // stripete skjorte // blomstrete skjørt 

Feminist t-skjorte // blomstrete bluse // heart breaker // bluse // lysrosa strikket genser // Hvit bukse // jumpsuit 

Grønnstripet skjorte // Gul t-skjorte // grønn bluse // omslagskjole // hvit skjorte // grønt belte // skjørt 

Rosa bluse // blomstrete blondeshorts  // Hvit strikkegenser // Rosa ullgenser med perler // Skjørt med prikker // Lysrosa skjorte 

 

Hva synes dere? Var det ikke mye fint? Jeg er så klar for vår og sommer nå jeg. Nå er jeg litt kravstor her, som først spør om Cannes-tips, og nå har enda et lite ønske. Jeg har veldig lyst å be dere om Malaga-tips også. Jeg reiser dit nå i februar, og har kun én dag med jobb der, og to dager til å finne på noe artig. Så, har noen vært i Malaga, og kan komme med noen tips? Absolutt alle tips settes stor pris på <3 

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Åh så mye lekkert!! Vi drar til Cannes i påsken, og jeg har aldri vært i Frankrike før. Så dette blir spennende 🙂 God tur til Malaga!

    2. Var på bilferie langs rivieraen i Frankrike i sommer, og bodde fire dager i Cannes. Veldig fin by, likte meg mye bedre der, enn f.eks i Nice. Passe stor by, og mange små, fine restauranter med veldig god mat. Shoppingen er veldig bra, og med stranda rett ved, har du alt i umiddelbar nærhet 🙂 Vi bodde på Okko Hotel Cannes – billig og bra! Fri tilgang på mat og drikke fra kjøleskapet 24/7, gratis ettermiddags-tapas-snacks og nytt og fint. Eneste minuset var at rommene var litt små, men nå er det jo ikke på hotellrommet man er mest på når man er på ferie.. 😉 Ser dere har leid leilighet, men om dere skulle leid hotel, anbefaler jeg dette 🙂 Anbefaler også å jogge tidlig på morgenen langs stranda, og opp til utsiktspunkt der du ser utover hele byen – deilig start på dagen 🙂 God tur og kos dere masse i den fine byen 🙂

    3. Så deilig å reise til Frankrike! Har dessverre ikke noe tips til deg, men ville bare si at det var en kjempefin bildekollasje og masse lekre klær ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg