Hei Oslo

Jeg titter innom for å ønske dere en fin dag. I skrivende stund sitter jeg i flyet på vei mot Oslo. Med det samme jeg lander skal jeg rett avgårde til et møte jeg har gledet meg lenge til, med en person jeg liker så utrolig godt.

Etterpå skal jeg videre til min favorittcafe i Oslo, for å møte Pia min. Nå er det så lenge siden vi har fått snakket sammen, og oppdatert hverandre at det var på tide med en skikkelig skravle-date. Vi skal mye jobbrelatert å ta tak i også, det nærmer seg jo faktisk avreise på årets første treningsreise, og med over 30 påmeldte er vi mildt sagt gira. Er det noen av dere som skal være med oss til Kypros 20-27 april?

Jeg har kun to små dager i Oslo, og SÅ mye jeg har lyst å rekke. Dagen i morgen er fullbooket med møter, så alt jeg ønsker av sosialhygge må skje i dag. Jeg skal prøve å få skvist inn så mye venninnekos som mulig. Jeg føler alltid at jeg har for lite tid når jeg er i Oslo, det er alltid bare svippturer innom, masse møter og rett hjem igjen. Jeg må virkelig snart booke meg en litt lengre oslotur, og ikke ha så mye planer på forhånd. Jeg rekker jo aldri halvparten av det jeg vil.

Var ikke bildene i dette innlegget fristende? De er fra mitt lille cafekontor i går, og menyen dagen før var faktisk den samme. Jeg har jobbet mye hjemmefra i en periode nå, og etter en slik periode er det alltid befriende å flytte kontoret ut av huset. Will I juice er et sted jeg sitter mye, og jeg koser meg sånn der. Det skader jo ikke at de har en av de mesy fristende menyene jeg vet om, med både juice, smoothies, smoothie-bowsl, salater, wraps, kombutcha og masse annet godt.

Flyturen Kristiansand-Oslo er ikke akkurat lang, og vi er faktisk allerede på vei til å lande. Jeg startet dette innlegget når vi lettet, så det sier litt om hvor fort det går. 35-40 minutter går så fort, man rekker liksom bare å ta av, være litt i luften, og vips begynner innflygningen. Sjekk gjerne innom meg på Snapchat, og Instastories, der oppdaterer jeg hyppig gjennom dagen. Jeg skal litt artige ting disse dagene, så legg meg gjerne til om du vil følge med. Dere finner meg på marenerdvik

Jeg håper jeg rekker enda en oppdatering på bloggen i kveld, så titt gjerne innom igjen da<3

 

Smiiil, Maren

 

6 kommentarer
    1. frkfrontend: Ja det må du 🙂 Will I juice, kjøkkenskapet, bønder i byen, slakter sørensen, hos naboen, tilstede mat og mer, food asylum sushi, og den nye på torvet. Det er så mye godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg