Små ting som gjør stor forskjell

Sponset behandling

Jeg har stor tro på at de små ting kan gjøre en stor forskjell. Jeg har vært syk i en liten evighet, og nå begynner jeg endelig å føle meg bedre. Jeg tror små ting kan ha stor innvirkning på å føle seg bedre. Jeg står opp relativt tidlig, tar en god dusj, steller meg, og tar på meg vanlige klær. Jeg bruker litt ekstra tid på skrubb og skrem, hårkur og gode produkter for kropp, hår og ansikt. Det er små ting, men akkurat når man er i den overgangen mellom syk og frisk, så er det slike små ting som kan avgjøre hvordan du føler deg. Jeg har endelig fått bort de røde juleneglene, og fått på plass nydelige, duse, delikate ombré negler. Det er Torunn på neglesalongen i Skippergata i Kristiansand som fikser neglene mine, og hun er så dyktig. 

Jeg prøver å spise sunt og næringsrikt, for det er uten tvil det som gjør aller mest for god´følelsen akkurat nå. Jeg tror nesten ikke jeg trenger å dele ingrediensene på denne skåla mer, jeg tror absolutt alle som leser denne bloggen kan #marenskåla inn og ut. hehe. Jeg liker å bytte litt på ingrediensene, og her har jeg pimpet den litt ekstra. Det er både kiwi, appelsin, eple, sharon, banan, blåbær og jordbær kuttet i biter, toppet med cottage cheese og vanilje gresk yoghurt. Jeg har også litt kanel og flytende honning på.  Mmmm mmm.

Jeg føler jeg har inntatt overdose av frukt hver dag mens jeg har vært syk, og det føles som det har hjulpet. Frukt blandet med meieriprodukter til frokost, frukt som mellommåltid, og fruktfat til kvelds. I tillegg har jeg drukket varmt vann med sitron, ingefær og honning. Aldri har jeg spist så mange appelsiner som nå, selv om jeg vet at det faktisk ikke er den frukten med mest C-vitamin, så føles det liksom så bra å spise appelsin når man er forkjølet. 

Dette var siste sykdomsprat på bloggen, nå er det fullt fokus fremover. Nå skal det pushes ut sunne oppskrifter, flere treningsprogrammer og oppfølging til kickstarten jeg delte for et par dager siden. Hvis du ikke fikk den med deg, så kan du se hele kickstarten med hele 12 treningsprogrammer, og over 20 sunne oppskrifter HER. 

Ha en nydelig helg mine fine. Tusen takk for alle god-bedring meldinger dere har lagt igjen, både her, på Instagram og snapchat. Dere en en omsorgsfull og god gjeng<3 

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Bra at du føler deg bedre 🙂
      Den Brain storm-boka og den ukesplanleggeren – hvor er de fra? 🙂

    2. Kristin Haugen Granli: Kjøpe det på hansen og co for lenge lenge siden. Men de er begge fra design letters, og tror de finnes fremdeles. Mener å ha sett dem på Ting også :):)

    3. Litt rart spm, men skulle gjerne likt å vite hvem du er! Hvordan bor du/med hvem? Hva har du gjort før du ble blogger? Hva liker du å gjøre når du har fri? Hadde vært gøy å vite siden jeg har begynt å lese bloggen din fast 😀

    4. Hei! Ser du legger ut så mye fine bilder på Snapchat fra lufteturer med hunden din, hvor pleier du å gå?
      Hilsen ei som nettopp har flyttet til byen:)

    5. Mari: Jeg går overalt 🙂 jeg bor på bystranda, så går mye her. Og Baneheia, jegers, Galgeberg , Flekkerøya , ravnedalen og rundt i sentrum :):)

    6. Hei Maren! Så bra du føler at det hjelper! Tenker jeg dele dette (mest for morro skyld): Det finnes ingen dokumentasjon på at C-vitamin virker verken forebyggende eller hjelper mot en forkjølelse som har satt fart. Faktisk kan det virke not sin hensikt, særlig dersom man inntar store mengder appelsinjuice som er søtet (noe jeg vet du ikke gjør). Men frukt er uansett godt både for kropp og sjel, men du kan nok trygt velge nøyaktig den frukten du vil! Masse C-vitamin eller ei 🙂 PS: Mangoene de har på bla. Meny og Coop nå er helt supre! Anbefales. God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg