For en enorm respons

Inneholder annonselenker

Ikke la deg lure – dette bildet er overhode ikke tatt i dag. Jeg ligger rett ut, med feber og helt slått ut av influensa. Jeg er for dårlig til å være oppe og ute, men ikke for dårlig til å bruke hode og jobbe fra sofaen eller senga. Jeg bobler over av motivasjon etter gårsdagens respons fra dere. Fy søren så gøy at så mange av likte Kickstarten, og det som er enda bedre et at så mange av dere kommenterte at dere likte det. Vet dere hvor mye det betyr for meg? Jeg blir så glad, og så utrolig motivert til å jobbe på videre, lage enda mer innhold og dele masse mer. Jeg er godt i gang med oppfølgingen til Kickstarten, og skal pushe ut så mye gøy trening, og super-sunne oppskrifter til dere i ukene fremover. Jeg er så gira, og så takknemlig for hver og en av dere. 

Så nå skal jeg ligge her under pleddet og pønske ut masse sprekt innhold til dere. Jeg har planlagt dagen min ift kosthold, slik at jeg kan teste ut to av de nye oppskriftene jeg har lyst å dele med dere. Jeg hadde så lyst å starte året med masse heftig trening, slik blir det ikke, og jeg er nå på femte dagen med treningsfri. Jeg kan kanskje ikke trene, men jeg kan sørge for å få i meg masse sunn, og god mat slik at kroppen min har de beste forutsetningene for å bli frisk. Jeg får så mye hyggelige meldinger fra dere, om at dette er en så ærlig og fin blogg, så da må jeg være ærlig å si at jeg har virkelig ikke bare spist sunt mens jeg har ligget her å vært syk. Overhode ikke! Hehe. Men i dag dere – i dag skal jeg teste deres oppskrifter, og de er sunne som fy, så i dag blir en bra mat-dag. 

Bukse fra FRAME  // Genser – GANNI Rosa HER & Gul HER 

Jeg har en avtale i ettermiddag, som jeg virkelig håper jeg klarer å gjennomføre. Det er heldigvis fremdeles over fem timer til, og det er det eneste jeg skal klare å gjennomføre i dag. Ellers skal jeg bare ligge rett ut, slik jeg har gjort de siste dagene. Jeg har sett så mye serier og filmer at jeg straks har en ny liste med film og serietips klar til dere. Det kan jo være flere som blir tatt av denne kjipe influensaen, og da kan slike lister komme godt med. 

Håper dere har en fin dag, og igjen – tusen tusen takk for responsen i går. Dere er GULL VERD, og jeg gleder meg til å dele masse masse mer innhold med dere.

 

Smiiiiil, Maren  

 

8 kommentarer
    1. God bedring til deg <3 En ting jeg lurer på: hvilken blender bruker du til å lage smoothie? De ser så tykk og god ut!

    2. Trente fullkropp 1 i går og føler meg rimelig mørbanket i dag! Gleder meg til mer motivasjon fra deg fremover 🙂

    3. Trodde også året skulle starte kjempebra, men ligger flatt ut selv med halsbetennelse og en deilig matforgiftning, haha.. Men, når vi starter året på bunn kan det bare gå oppover!!
      Tusen takk for masse inspirasjon og du får ha masse god bedring, heier på deg <3

    4. Hei Maren.
      Hva tenker du om studio trening vs hjemmetrening.. kan man få like gode resultater? La oss si i forhold til styrke og stramme opp kroppen etter vektnedgang..har du evnt noen tips? håper på svar.
      Mvh Maren
      M

    5. Gleder meg til masse god inspirasjon fra deg i 2018
      Liker så utrolig godt den fine balansen din her på bloggen og du fortjener all skryt og god tilbakemeldinger 😊
      Masse god bedring 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg