La oss utsette alt til i morgen

Inneholder annonselenker

Jeg fikk en snap i dag morges. Snappen var fra en god venninne som hadde en lit for gøy nyttårsaften i går. Bildet viste henne, som lå i senga, fremdeles i nyttårskjolen, og med gårsdagens festsminke over hele ansiktet og puta. På bildet stod det: Kan vi utsette alt det der bli sunne, og spreke og sånn til i morgen? 

Jeg måtte le høyt, for jeg tror det er mange som kan kjenne seg igjen i at akkurat dagen i dag ikke føles som den rette dagen å starte et nytt, sunnere og sprekere liv. La oss ta en dag å komme oss på, forberede oss og nullstille. Det er lov å lande i det nye året, før absolutt alle fortsetter skal begynne å jobbes med. 

Så ikke tenk at du skal presse en sliten dagen-derpå-kropp inn på treningsstudio. Ikke i dag. La oss senke skuldrene, la kropp og hode nullstille og kjenne at ok, det er et nytt år, med masse nye muligheter som jeg kan bruke til akkurat hva jeg vil. Så hva vil jeg bruke de til? Tenk litt på det, mens du pleier deg selv i dag. Enten om du var på fest i går, eller kanskje det bare ble litt sent fordi du ville se fyrverkeriet ved midnatt, så kjenn at det er lov å gå inn i det nye året, helt stille og rolig. 

Jeans – Frame // Genser – Samsøe Samsøe 

Jeg er fremdeles syk, og tar starten på 2018 med knusende ro. Jeg har jo 365 dager å være en super-utgave av meg selv på, så akkurat i dag tenker jeg at jeg tillater å være en litt trøtt, og litt redusert. Jeg har faktisk ikke målene mine for 2018 helt klare heller, så det tenker jeg også å bruke dagen til å tenke litt på.  

Kanskje noen av dere har lyst å dele deres 2018 mål med meg? Det er så gøy å høre. Jeg liker å kalle det mål for året, i stede for nyttårsforsetter. Hva man vil kalle det, er helt opp til hver og en, men jeg håper du har lyst å dele dine med meg <3 

 

Smiiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Jeg har min siste “frotse” dag vis jeg skal kalle det for det. Der jeg slapper av og gjøre meg klar for og nullstille meg i morgen. Enig med at vi starter i morgen. Er greit og komme seg litt før man tar taket i det nye året.

    2. Jeg har hatt flere forkjølelser/influensa byer oppå hverandre og har vært syk i en mnd. Veldig kjedelig, da jeg elsker å trene og bevege meg. Men idag er det bare nesa som er litt tett, så da skal jeg starte året med en liten styrkeøkt på gymmet! Middagslista er klar, og alt skal handles inn imorgen. Jeg har et mål for året og bli en sunnere utgave av meg selv, ei som klarer å verdsette de små men viktige øyeblikkene mer, og kjenne på det å bare være meg. Jeg vil finne ut om jeg vil gå videreutdanning, enten psykisk helse eller spesialpedagogikk. Dette året skal bli råbra! Heldigvis har jeg verdens beste venner, kjæreste og familie som jeg tar med meg inn i et nytt år <3 så håper jeg å få vært med på en treningsleir med deg eller Funkygine! Hihi 😀 klem til deg, du er råbra og jeg blir SÅ inspirert av deg!

    3. Godt nyttår, Maren, og god bedring. Det du sier her passer helt perfekt. Viktig å nyte den siste fridagen på lenge, og glede seg til det nye året. Blanke ark! Mine mål for 2018 er å gjøre flere spennende ting. Så hadde allerede meldt meg på randonnee topptur i Rondane, men nå i dag har jeg både meldt meg på randonnee kurs her i Oslo og shapeupvonevtion. Helt alene! Jeg må fikse kjøkkenet mitt og jeg skal tørre litt mer på datingfronten. Jeg hadde en litt sånn blandet følelse i går kveld kl 00:00. Jeg vil også ha en person, mann, som vil gå inn i det nye året med meg. Jeg er litt lei av å være alene. Vet at man ikke kan planlegge, men man kan vel fortsatt håpe!!?
      Klem

    4. Deilig å starte det nye året rolig, håper det hjelper mot sykdom! 🙂 Jeg startet med en tur på CrossFit og er veldig fornøyd med det! Tok en WOD der jeg gjennomførte de øvelsene jeg må motivere meg mest til å gjøre, så nå sitter jeg med godfølelsen etter en knall økt 😀
      Jeg har også mål for hele året i stedenfor nyttårsforsetter. Liker heller å tenke sånn på det, og som regel så når jeg dem! Har igjen ett fra 2017; 110kg knebøy som jeg vil klare i 2018! Ellers vil jeg si det beste målet å kysse kjæresten min på en ny fjelltopp 🙂 Har også mål i forhold til jobb/utdanning, må ta noen “store” valg det året her som jeg grugleder meg til:)
      God bedring 🙂

    5. God bedring, Maren! Hmmm… i løpet av 2018 skal jeg få trent opp en skadet skulder, og komme meg tilbake på håndballbanen igjen. Også skal jeg prøve å legge bort telefonen så mye som mulig:)
      Satser på et supert 2018<3

    6. Alltid herlig å titte innom bloggen din,Maren 😀
      Under lange skiturer i romjulen har jeg kommet frem til flere mål for det nye året. Deler gjerne noen av de her <3 Jeg skal ha en så solid jobb med egen bedrift at jeg kan si opp min andre jobb. Jeg skal bli flinkere til å fokusere på det store bildet og ikke henge meg opp i små(egentlig ubetydelige)ting. Jeg skal lytte til kroppen og gi den det den fortjener og trenger. Jeg skal følge hjertet og stole på magefølelsen.
      Godt nyttår, fineste deg <3 Gleder meg til å følge deg i 2018 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg