20 julefilmer du kan kose deg med

Fine lille julevalpen <3 

Jeg legger ikke skjul på at jeg ser veldig mye film og serier. Det er uten tvil det koseligste og beste jeg vet etter en lang dag å slenge seg ned i sofaen, med noe deilig snacks og noe gøy på skjermen. I disse dager er det mye julefilmer, og jeg tenkte å dele mine topp 10 julefilmer med dere. Her kommer både julefilmer, men også filmer som er perfekt å se i julen: 

  • The Holiday 
  • Hjemme alene
  • Grinch
  • Tre nøtter til askepott 
  • Juleprinsen
  • Love Actually
  • Polarekspressen 
  • Jul i Flåklypa 
  • ALT av Disney er supert i julen <3 
  • ELF
  • From all of us to all of you (Disney) 
  • Narnia 
  • Reisen til julestjernen 
  • The Santa Claus 
  • New years eve
  • Bridget Jones 
  • Harry Potter 
  • Die hard 
  • Hjelp det er juleferie 
  • A christmas carol

Lyst på en god serie? 

Nå er det jo ikke sånn at jeg kun ser julefilmer selv om det er jul, og hvis du vil ha tips til andre serier kan du se mine seriefavoritter både HER og HER. Jeg elsker som nevnt serier, og dere skal ikke se bort fra om det kommer enda en serieliste veldig snart. Så kjøp deg noe godt, demp lyset, kryp under teppe og NYT!

Har du noen favoritter som ikke stod på lisen? Del dem gjerne i kommentarfeltet

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Herlig innlegg. Mange gode tips her og mange skal sees i løpet av desember. Begynte å se på Broadchurch som er på Netflix. Krimserie. Om du liker litt svensk drama så anbefaler jeg serien på NRK Vår tid er Nå!! Veldig koselig søndags kveld serie. Klem

    2. Knall bra innlegg, jeg skal snart ha en uke fri og kose meg med juleforberedelser og ha tid til å rangle litt og se filmer ut over kveldene og sove lenge om morgenen

    3. Hei! Det var både en bra julefilm-oversikt, og bra lister med serier 🙂 Selv er jeg blitt helt serie-junkie. Vil anbefale deg å se Big little lies på HBO, og har du sett Bloodline på Netflix? Synes den var bra også

    4. Anonym: Det er jo helt fælt å si – men jeg har sett begge. Hehe. Så tror vi trygt kan si at jeg joiner den serie-junkie greia! Så herlig at du likte oversikten :):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg