Jeg håper det gjør noe med deg

I dag opplevde jeg noe jeg har lyst å dele med dere, og jeg håper jeg kan klare å dele det på en måte som gjør at du blir inspirert, og at bildene i dette innlegget kan gjøre noe med deg. Jeg har så lyst å nå ut til hver og en av dere, og tenne en liten tur-gnist. Så et lite frø med turinspirasjon og la det vokse frem til en genuin og ekte turglede. Klarer man å finne den gleden, så har du en utømmelig konto med hverdagslykke veldig lett tilgjengelig. 

I dag hadde jeg en av de fineste turene jeg har hatt på mange måneder, og heldigvis var kamera med meg i sekken. Mamma og meg ruslet en liten ettermiddagstur, og synet som møtte oss inni skogen var bare helt fantastisk. Lav ettermiddagssol, frost i gresset, små partier med tynt islag på vannet, nydelige farger, frisk crispy luft og helt magiske omgivelser. 

Jeg får en deilig ro av å gå turer i skogen, samtidig som det gir masse energi. Turen trenger verken være veldig lang eller utfordrende, det viktigste er bare å komme seg ut. Bevege kroppen, og kjenne på frisk luft i lungene. Jeg hadde så lyst å få ut disse bildene til dere i kveld, slik at hvis du åpner min blogg i morgen tidlig, så blir du inspirert til å starte søndagen med en god tur ute i naturen. Mitt ønske er at flere skal oppdage hvor enkelt det er å få inn litt mer hverdagsaktivitet, redusere stress og gjøre noe ordentlig godt for egen kropp og hode ved å ta seg en god tur ut. 

Så nyt bildene, og prøv å forestill den deg gode følelsen det er å gå tur, men også hvor godt det er å komme inn igjen etterpå. Frisk farge i kinnene, litt godsliten i kroppen og lett i hodet. Da gjenstår det bare å si nyt lørdagskvelden, og når søndagen står for tur så prøv å kom deg ut på en liten rusletur. Kjenn hva det gjør med både deg og dagen din. 

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Magisk. Igjen, takk for inspirasjon. I dag i ruskevær tok jeg på meg sekk og passende klær for en gåtur. Turen ble i retning treningssenteret med litt omvei. Men det var så herlig og selv om jeg gikk alene så koste jeg meg. Hørte på podcast og følte at jeg briljerte. Etter litt intervaller og styrke så var tanken at jeg skulle ta bussen hjem, men godfølelsen satt i meg så jeg tok beina fatt. Nå er jeg så happy og fornøyd. Frisk luft og gåing er digg. Nå venter deilig søndsgsmiddag med dessert og Pepsi Max hjemme hos mamma og pappa. Yej for denne søndagen. Håper på pinnekjøtt!! Takk. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg