Julegavetips til han og henne

Inneholder annonselenker

Julen nærmer seg, og jeg fryder meg over at min familie startet julekosen litt tidlig i år. Vi har allerede hatt årets første bakedag, og mange flere skal det bli. Jeg har funnet frem julepynten, og satt alt klart. I dag starter jeg pyntingen, og jeg gleder meg så. Dere som følger meg på snap har kanskje sett julebordet mitt som jeg la ut i dag. Fylt til randen av julehygge. Jul er det koseligste jeg vet, og jeg gleder meg like mye hvert eneste år. 

I dag tenkte jeg å komme med litt julegavetips, både til han og henne. Tipsene til henne er nok litt påvirket av ting jeg selv synes er fint, og som lett kunne stått på min egen ønskeliste. Listen til han er preget av ting jeg liker, og som jeg gjerne kunne gitt bort til noen av de flotte guttene og mennene i mitt liv. 

 

Mansjettknapper HER  // Gant klokke HER // Tiger genser HER // Sko – HER // Hansker HER  // Veske HER 

Hoppetau HER // Polar V800 HER // Genser HER // Adidas sko HER // iPhoneholder HER // Nike t-skjorte HER // Nike sko HER 

 

Knivsett HER // Skjærefjøl HER // Kniver HER  // Bærbar høyttaler HER // Le Creuset Gryte HER // Ørepropper HER // Headphones HER // Barbersett HER 

Kåpe Filippa K HER // Parfyme HER // Hansker HER // Sort Calvin Klein clutch HER  // Malene Bierger clutch HER // Kérastase Shampo & kur HER 

 

Reebok genser HER // Tights HER // Sportsbh HER // Reebok sko HER // Sportsbh HER // Singlett rosa HER 

Arne Jacobsen klokke HER  // HAY sengeteppe HER // Lysestake HER // Apekatt HER // Designers letters HER // HAY oppvaskkost HER // Lexington morgenkåpe HER 

Jeg håper dere synes dette var et inspirerende innlegg og gav noen tips og litt inspirasjon til årets julegaver. Jeg har forsøkt å dele både litt vanlig klær og stil, litt sporty gaver, og litt ting og tang, og interiørgaver. Som nevnt innledningsvis er dette veldig inspirert av ting jeg selv liker, men jeg har forsøkt å tenke litt generelt også. Kåpen i dette innlegget har jeg selv, og den har jeg så og si flyttet inn i. Så godt liker jeg den at jeg gjerne kunne hatt den i en farge til, men det sier budsjettet nei til i disse førjulstider. Nå er det julegaver på alle penga! Jeg koser meg så med julegaveshopping, og bruker god tid på å tenke på hva som kan passe spesielt til den personen som skal få gaven. Noen av gavene i år er kjøpt, og noen er laget. 

Personlige julegaver:

I fjor delte jeg oppskrifter på både hjemmelagde karameller, hjemmelagde drops og flere spiselige godsaker som vi pakket fint inn og gav bort som gaver. Det er en perfekt gave i mine øyne. Jeg var innom en hobbybutikk i går, og der så jeg at de hadde nydelige små glass, og små poser som er supre å bruke til hjemmelagde karameller og drops. Knytt på en liten sløyfe og vips har du en personlig, søt og fin julegave. Jeg skal ha en slik lagekveld i år også, og deler selvfølgelig oppskrifter igjen i år. Klarer du ikke vente så er fjorårets drops HER og fløtekarameller HER

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så herlig. Jeg tror jeg skal begynne å pynte litt i helgen. Blolster er viktig for meg i denne sesongen så nå blir det svibler og en julerose og en rosa eller hvit julestjerne!!
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg