Når det går litt fort i svingene

Annonse i samarbeid med Atkins

I dag løper jeg som en strikk fra det ene til det andre, og har allerede drukket sikkert 5-6 kopper kaffe. Heldigvis blir det bedre å løpe fra møte til møte når været er slik som dette. Jeg ser folk oppdaterer med snø i Oslo, men her på Sørlandet er det sooool og bare veier. 

Slike dager er morsomme, og jeg digger det, men det kan også bety døden for kostholdet mitt. Jeg funker overhode ikke hvis jeg ikke får i meg mat jevnlig, og på dager hvor det går i ett trenger jeg raske løsninger. Alle vet at jeg er stor fan av barer. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg har spist denne typen barer mye for kos, men det er altså slik at de faktisk har en gull-funskjon i forhold til å holde energien oppe, sultfølelsen unna, og gi meg et stabilt humør på en hektisk dag. 

Det jeg liker spesielt godt med Atkins, er at det er så mye mer enn kun en god smak. Det sier seg selv at jeg digger smaken når jeg har kost meg med dem som godteri i mange år. Atkins er som sagt så mye mer enn gode smaker, barene er et sunt, mettende mellommåltid som inneholder lite sukker, godt med proteiner, og egner seg utmerket til å spise på farten. Denne typen barer blir ofte min løsning når tidsklemma tar meg, og da er det godt å vite at de har et bra næringsinnhold. Dette er kanskje en merkelig detalj, som bare jeg tenker på, men en ting jeg liker at de drysser ikke. Noen barer smuler og drysser vå veldig, at du er garantert sjokoladeflekk på klærne. Ikke spesielt heldig hvis du spiser en slik mellom to møter for eksempel. 

Et super næringsinnhold: 

Atkins inneholder like mye protein som Norges mestselgende proteinbar. Den jeg har med meg i veska i dag har 25g protein pr 100g. I snitt har en Atkins bar kun 10% av sukkerinnholdet til andre barer, og Atkins advantage er den baren i kategorien som er rikest på kostfiber. Det passer meg utmerket, i og med at Atkins Fudge Caramel er den desidert beste bare på smak ( kanskje på delt førsteplass med den nyeste Coconut Almond Crisp) 

Atkins innholdet er gunstig sammensatt, og gir meg et praktisk mellommåltid, som i tillegg smaker veldig godt. Enten om det er energi før trening, påfyll etter trening, eller som i dag, en reddende engel i veska. Sjekk gjerne ut Atkins sine Facebook-side for å se nyheter, lese mer om næringsinnholdet, få gode tips og spennende, sporty oppdateringer.

Nå skal jeg løpe videre i dagen min her. Håper dere får en nydelig tirsdag. Nyt snøen dere som har den, jeg kjenner jeg faktisk er litt misunnelig! Snø er jo det koseligste som finnes. 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Du vil ikke legge til en setning om hvordan de funker for magen også da – kanskje ikke like positivt….?

    2. Takk for raskt svar, og så bra at magen din tåler disse!😊 Jeg synes de er himmelsk gode, men magen er dessverre ikke enig😆 Men som du skrev i et tidligere innlegg: Livet er for kort til å la være. Veldig godt sagt, jeg er helt enig – så av og til er det faktisk verdt det😋

    3. Hei,
      syns du burde merke tydeligere at dette er en annonse. Måtte scrolle meg opp til toppen av innlegget igjen for å se etter, og joda – der til høyere med liten skrift sto det…
      Jeg er veldig glad i bloggen din, og er fast leser hver dag, men er så lei av å føle at bloggere skal skjule så godt de kan når det er snakk om annonse. Hvorfor ikke bare gjøre det så tydelig som mulig?

    4. Mia: Beklager, skal gjøre det større med det samme 🙂 Jeg har alltid skrevet det øverst i høyre hjørne, men hvis det ikke var synlig nok skal jeg selvfølgelig endre det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg