Fordi jeg fortjener det

En hel dag på farten med grytidlig trening, koselig venninnelunsj, handlet inn friske blomster, hentet masse spennende på posten og endelig dumpet ned i sofaen. Jeg blir sittende å jobbe ut kvelden, og akkurat derfor har jeg unnet meg litt ekstra kos. Denne bollen heter høstbolle, og for dere som bor i Kristiansand så selges den på Drømmeplassen. Fy søren så god!! Noe annet som er helt vilt godt er de norske eplene. Gigantiske, og nydelige på smak. Jeg er så hekta! Jordbærene ser bedre ut enn dem var, den sesongen er over nå, og det merkes.

The voice er satt på opptak, og jeg tenker å jobbe frem til kl 21 før jeg skal legge bort alt av mac, word og lightroom for å kun fokusere på tv, film, sofakos, og taco med mine fine. I dag blir det tidlig i seng, og tidlig opp i morgen for en spennende liten jobbsak på morgenen, før resten av lørdagen kun skal gå til hygge og fri. Celine og meg skal ha en ordentlig jentedag, og har så mye koselig på planen. Det gjelder å få mest mulig ut av de timene jeg har henne hjemme i Norge<3

Vi planlegger at jeg skal rekke en tur til henne i København før jul, og det må vi bare få til. Hadde det vært gøy med en liten København-guide her på bloggen? En sunn versjon, typisk her finner du de sunneste matstedene, de beste treningsentrene, sportsbutikkene, aktivitetene, beste tips til sunn take-away, smoothie&juice steder osv osv. Jeg hadde storkost meg med å lage et slikt innlegg, og hvis dere også synes det er gøy så føler jeg at det er enda en grunn til å booke tur asap. 

Nyt fredagskvelden mine fine. Senk skuldrene og kjenn hvor godt det er at helgen såvidt har begynt. Jeg gleder meg til å oppdatere dere igjen i morgen. 

 

Smiiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. JATAKK til innlegg om healthy tips i København 😀 Høres helt perfekt ut!! Man finner som regel tips om det motsatte 🙂 God helg til deg og dine <3

    2. Har lest bloggen din ganske lenge, men har ikke vært så flink til å legge igjen kommentarer. Men nå må jeg bare si at jeg syns du har en så fin og ærlig blogg, og jeg kan virkelig merke at du liker jobben din. Noen av innleggene har en så fantastisk deilig ro over seg, om du skjønner hva jeg mener? Det bare utstråler at du er et ekte menneske, og det gjør at jeg kjenner meg igjen i så mye av det du skriver. God helg til deg, Maren, kos deg sammen med dine kjære <3

    3. Jeg sier jaaa til København guide. Jeg skal til Køben rett over jul og har lyst på masse spennende tips til ting å oppleve, sunnere steder å spise 🙂
      Ha ei fin helg 🙂

    4. Hvor ofte spiser du proteinbarer? Og hvor ofte spiser du godteri og boller og lignende? Er deg bare i helger eller oftere?

    5. Ja takk til københavn-guide! Skal dit selv om noen uker så det hadde passet perfekt! ❤️
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg