I dag trenger jeg en skikkelig kosedag

Inneholder annonselenker

I natt våknet jeg kl 04 av en liten valp som lagde noen veldig merkelige lyder. Han pep og klynket, samtidig som han lagde noen små bjeffelyder. Det var ingen tvil om at her var det bare å komme seg opp av senga, og ut i en rasende fart. Lille tassen hadde tydeligvis vondt i magen. Det ble en tidlig start på dagen for oss, og jeg kjenner at jeg mildt sagt er ganske så trøtt her jeg sitter. 

Genser HER // Bukse utsolgt, lignende HER  // Sko (på salg) HER 

I dag skal jeg ut å ta litt nye bilder til bloggen, perfekt timing med så lite søvn, men men. Resten av dagen er bare kos, og lave skuldre. I kveld kommer to skjønne jenter hit, og vi skal bare nyte en kveld i sofaen med snacks og kos. Det er jo tross alt lille lørdag. Jeg kjenner at i dag har jeg bare lyst å tilbringe hele dagen i kosekær, men det får vente et par timer. 

Jeg er oppe og i gang, i ført min nye deilige ullgenser. Jeg har noen få superfine og dyre gensere, også supplerer jeg med noen flere rimelige gensere. Den jeg har på meg i dag er en av de billige variantene,  men den er likevel helt utrolig god. Jeg elsker fargen, og tror dette kommer til å bli en favoritt utover vinteren. Genseren er fra Bik Bok og dere finner den HER. 

Nå må kaffekoppen drikkes opp, og jeg må komme meg i gang her. Jeg har lyst å lage noe ekstra god, og sunn snacks i kveld. Jeg håper jeg får til det jeg har tenkt på, og da deles selvfølgelig det på bloggen i morgen. Jeg har også to deilige høstsupper jeg enda ikke har delt oppskriften på med dere, så det er mye godt i vente utover uken. 

Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Kjedelig at han har vondt i magen da. Men sånn får De av og til. Men kjipt angå ut kl 04! Han har kanskje ikke blitt vant til døgnrytmen etter pga skrudd klokken?!
      Her blir det Sverige og harryhandling sammen med mamma og pappa. Litt vin, mat, smågodt og celcius står på planen! Klem

    2. Så fin genser 🙂
      Du sa at det vil komme masse gode oppskrifter til høsten. Har ikke sett en eneste en. Kan du ikke prøve å stå inne for det du sier ?

    3. Åh, har selv hatt mange av de tidligere morgenene selv med min hund. Særlig da han bikket 5-6 mnd og var blitt stueren, men samtidig skulle ut og tisse i en fart om morgenen 😉 Håper han får det bedre, overkokt ris og litt tunfisk er perfekt for å få magen stabilisert igen forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg