Livet er best ute

Annonse

I dag dere, i dag har jeg noe gøy å dele med dere. Alle som har lest denne bloggen vet at jeg er en turjente, og elsker å være ute. Akkurat derfor er det gøy for meg å kunne vise dere dette nye freshe superundertøyet fra Swix. Jeg skal fortelle dere litt mer om det, men jeg må bare nevne allerede her at jeg har hele 3 fulle sett med superundertøy å gi bort til tre av dere lesere. 

Overskriften sier at livet er best ute, og det er akkurat det jeg ønsker å ha fokus på. Ut på tur, uansett vær, på med gode klær og NYT naturen. 

Swix har kommet med nytt design av RaceX superundertøyet, og videreutviklet sitt allerede veldig populære superundertøy. RaceX er laget for aktive personer som stiller store krav til prestasjon, komfort og design. Nå kommer superundertøyet i ny fresh drakt, og jeg elske fargekombinasjonen med det lysegrå, ferskenrosa og gult. Jeg liker det så godt. Hva synes dere? 

#SWIXlife:

SWIX ønsker med sitt nye design, og starten på vinterens deilige treningssesong, å bygge videre på den fantastiske hastaggen (eller emneknaggen da, sier noen det forresten?) #SWIXlife . Det er så herlig engasjement på denne taggen på sosiale medier, og her vises akkurat det SWIX står for. Masse treningsglede, rå prestasjon og fantastiske naturopplevelser. Nå er det på tide å bygge videre på denne, og jeg skal hvert fall gjøre mitt for at denne taggen skal ose av nettopp treningsglede, prestasjon og magiske naturopplevelser. 

For dere som vil vite litt mer: 

Swix RaceX Superundertøy er utviklet for den aktive som stiller store krav til prestasjon og komfort. Den har maksimal pusteevne og superstretchy materiale. Tynt materiale og lett vekt gjør at svetten raskt transporteres vekk fra kroppen og du beholder varmen. Det gjør dette settet perfekt å trene i. Jeg har testet overdelen på løpetur, og det funker super bra. Passformen er optimalisert gjennom flere omfattende tester og tilbakemeldinger fra eliteløperne. Armhulen er sømløs, slik at det ikke er noen ting som gnager. Sounds good? Det kan jeg skrive under på at det er også! Dere kan lese mer på Swix sine nettsider HER. 

Jeg gir bort 3 sett med superundertøy: 

Så da er det bare en ting å si: Opp og ut på tur, kle deg etter forholdene og NYT alt det vakre den norske naturen vår har å by på. I dag er det søndag, og jeg skal ut på en deilig søndagtur i deilig sørlandssol. Nå har jeg så lyst å se flere av dere turglade jenter og gutter, så bruk taggen #SWIXlife på Instagram, også trekker jeg 3 heldige vinnere som alle sammen får hvert sitt fulle sett med superundertøy. Gutter og jenter, kjør på, jeg vil se deres sporty, fine øyeblikk hvor trening, prestasjon og naturopplevelser møtes. Dette skjer altså på Instagram, og så enkelt er det:

  • Del ditt Swix-øyeblikk. Ut på tur, trening ute, utendørsaktivitet, naturbilder +++
  • Bruk taggen #SWIXlife og #marenerdvik 
  • 3 vinnere trekkes 

Jeg gleder meg til å sjekke Instagram fremover, og se deres herlige utetreningsopplevelser!  Tagg gjerne meg også, marenerdvik, i bildene deres, så er jeg helt sikker på at jeg får det med meg. Denne typen bilder er det beste jeg vet, og jeg gleder meg til å få lov å ta del i deres naturøyeblikk fremover. 

Kos dere med tur, også ses vi på Swixlife-taggen! 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Jeg har tenkt at jeg trenger noe å ha under treningstøy som ikke er så tykt – dette høres perfekt ut
      Takk for info – ser veldig behagelig ut

    2. Så gøy! Hvilke dato trekker du vinneren? Vil gjerne delta, men får ikke tatt bilder i dag dessverre 🙁
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg