P U M A // W O M A N

Inneholder reklame

Jeg D I G G E R Puma, og fryder meg over endringen merket har gjort den siste tiden. For et rått comeback med en av de fineste kolleksjonene jeg har sett. Puma fremmer sterke, selvsikre, modige jenter, som ønsker å se freshe ut, enten om det er på gymmet eller i hverdagen. Alle mine favoritter fra denne kolleksjonen er i en nydelig grønnfarge, og jeg starter med å vise dere en rå sports-topp, og tights. Det føles litt skummelt å stå der i en sånn type topp, men søren heller, det var jo blant annet modige jenter kolleksjonen rettet seg mot, so here we go. 

Tights HER  //  Topp HER 

I dag har vært en effektiv, produktiv og koselig dag. Den startet med en god treningsøkt på morgenen, før jeg dro avgårde på shoot med Adele. Denne shooten var rett og slett bare for å få litt bilder av ulike øvelser fra det treningsprogrammet jeg følger nå, slik at jeg kan vise dem til dere. Flere har spurt hvordan jeg trener om dagen, og det vil jeg selvfølgelig dele. Etter vi var ferdig med bildene dro vi på lunsj på en koselig cafe. Viktig å kose seg litt også. 

Ettermiddagen og deler av kvelden har jeg kost meg hos familien. Søndag er litt familiedag for meg, så da passet det perfekt å ta med macen opp dit etter vi var ferdig på lunsj. Nå har jeg akkurat kommet inn etter en lang tur i ruskeværet med Leo, og i skrivende stund sover han tungt ved siden av meg. En rolig og fin avslutning på en bra dag. 

Nå skal jeg se en episode av Sherlock, spise en skål med noe nytt godt jeg har blitt hekta på, og etter hvert komme meg i seng. Hva jeg har i skålen får dere se i morgen tidlig, da kommer det nemlig på bloggen. Nå skal macen bort, og jeg skal krype opp i sofakroken. Ha en nydelig søndagskveld dere. Senk skuldrene, og nyt siste små timene av helgen <3 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Den var utroliig fin den tightsen – og toppen, men jeg har ikke helt din kropp for å si det sånn – men tightsen så høy ut på livet og veldig fin. Den skal jeg sjekke ut

    2. Hadde jeg sett sånn ut, så hadde jeg sprada rundt i tights og topp i tide og utide – SMASHING!!👌😘

    3. Stine: Så snill du er!!! Det er en spesiell type jenter som velger å gå inn på en blogg og legge igjen et komplement og positive ord. Jeg blir så glad <3 Tusen takk.

    4. Anna: Høyt liv er alfa omega synes jeg, man må få tightsen godt opp ellers skaper det KUN irritasjon. Spesielt når man hopper, spretter rundt, gjør dype knebøy eller løper. Tightsen må sitte, det er det aller aller viktigste 🙂

    5. Anonym: Nei hjelpes, nå er du alt for snill <3 fy søren for et komplement en mandagsmorgen. Tusen tusen takk! Spesielt når jeg har "gruet meg" litt til å legge ut disse bildene, man er alltid litt redd for negative kommentarer når det vises litt hud. Så tusen tusen takk <3

    6. Kommenterer sjelden, men leser bloggen din hver dag. Alltid et lysglimt å klikke seg inn her, leser bloggen din sammen med havregrøten på morgenen, og koser meg skikkelig! 🙂 FY, så rå du er. Og feiende flott! All grunn til å være stolt! Klem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg