Mange tusen venninner

Jeg sitter her med trøtte morgenøyne, og en stor kaffekopp. Jeg smiler. Grunnen til at jeg smiler er dere. Hvor heldig er ikke jeg, som har flere tusen skjønne jenter som leser denne bloggen, som jeg får lov å snakke til, dele ting med, forsøke å motivere til trening og sunn mat, men samtidig også kunne snakke med om ting som går litt dypere. Meldingene har strømmet på den siste tiden. Både etter innlegget om mamma og min rolle som rosa sløyfe ambassadør, og innlegget i går om å føle seg litt annerledes og sær, og en miks av både introvert og utadvendt. Det er jo så mange som føler på det samme. Har dere lest kommentarfeltet? Altså, jeg blir helt varm av å se hvor mange skjønne, kloke og fine lesere jeg har. 

Takk for at dere er her, takk for alle spor dere legger igjen, takk for at du vil være vennen min. I overskriften står det venninner, men det blir faktisk litt feil. Denne bloggen har skaffet meg nye kompiser også. Herlige, bra gutter som leser og noen ganger ( en sjelden gang ) også kommenterer. Det er så gøy! Dere gutta bidrar med mye bra, spesielt på treningsdelen. Jeg digger det! 

Jeg skal straks løpe avgårde her, søndagstur står på planen, men jeg måtte bare innom for å si takk. Takk for at akkurat du er her, takk for at du tar deg tid til meg og bloggen. Det betyr så mye for meg at du er her <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg trenger tips og råd til en god løpetights som er høy i livet og som sitter godt. Det er også veldig viktig for meg at den ikke er gjennomsiktig. Har du noen anbefalinger til meg? 🙂

    2. Fint skrevet – elsker bloggen din – du gjør en god og viktig jobb og motiverer mange iallefall meg
      PS! Så deg i Oslo nylig, minst like flott og blid i virkeligheten
      Fast leser

    3. Er du ikke venninne med Kristina lenger ?
      Du er kanskje ikke det siden du ikke en gang godkjenner kommentaren 🙁

    4. Ingvild: Puma sine er gode, velg en med høyt liv, det finnes mange ulike. Reebok ( den litt tykke som ligner på Nike legend med høyt liv, husker dessverre ikke modellen ) og Nike legend. Peak performance har også fine tights, men jeg har kun en steingammel modell så ikke helt oppdatert på det nyeste der. H&M har også mange veldig gode tights, jeg har en derfra som jeg liker veldig godt – så sjekk det også ut. Det må ikke være dyrt for å være bra 🙂 2XU vil alltid være en favoritt hos meg – spesielt den modellen med høyt liv. Tror den heter midrise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg