Høstnyheter i treningsgarderoben

Inneholder annonselenker

God morgen dere. I dag er sola tilbake på sørlandet, og jeg gleder meg til en finfin høstdag. Jeg har akkurat vært ute med valpen og sett den fineste soloppgangen. 

I dag har jeg litt småting på planen, før jeg hopper på et fly til Oslo i ettermiddag. Jeg blir i Oslo helt frem til fredag, og har egentlig bare en helt drøss av møter på planen. Jeg håper å få tid til litt hygge også innimellom slagene, men hele torsdagen går med til møter fra morgen til kveld. Jeg liker å samle opp litt når jeg først er innom hovedstaden, så i grunn er det en positiv ting at dagene er litt fullbooket. Heldigvis er det ikke lenge til neste tur, allerede 27 oktober er jeg tilbake, og to uker senere er det sannelig enda en tur booket. Sistnevnte er for NIH Convention, og det gleder jeg meg helt vilt til. Masse trening, masse foredrag og bøttevis med inspirasjon. Er det flere av dere som skal? 

Tights HER // Genser HER // Sekk HER 

Bildene i dette innlegget ble tatt i går. For dere som bor på sørlandet kan kanskje rynke litt på nesen av det, gårsdagens vær var nemlig ingenting å skryte av men vi var ute i akkurat rett tidspunkt og fikk en god time med nydelig lys og oppholdsvær. Jeg hadde så lyst å vise dere litt av de nye Puma klærne, for denne kolleksjonen her er virkelig helt nydelig. Farger er i oliven grønn, offwhite, grå og sort er så delikat, og helt min stil. Denne genseren har blitt en stor favoritt, og jeg har nærmest flyttet inn i den. Tightsen er super høy å livet, og jeg har noen bilder av det også for å vise dere i neste innlegg med Puma klær. 

Nå skal jeg komme meg avgårde her, og prøve å rekke en treningsøkt og en date med Charlotte min før jeg drar hjem å pakker det siste, og setter nesa mot flyplassen. Håper dere får en nydelig onsdag mine venner. Vi blogges fra Oslo <3

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei. Tror dette er første gang jeg kommenterer. Jeg ønsker bare å fortelle deg at du gir meg mye inspirasjon, jeg finner deg ydmyk, smart, sterk og suksessfull, samtidig så du utstråler en utrolig omsorg. Jeg liker deg og synes bloggen er utrolig motiverende og ekte (Min favorittblogg) tusen takk for den glede du sprer når jeg ellers har en ganske kjip periode. Men du er et lyspunkt. Tusen takk Maren. Med ønsker om en flott uke videre. Ikke la noe eller noen trykke deg ned! Du gir meg glede! Og sikkert mange andre og. Takk!

    2. Charlotte: Kjære skjønne deg, tusen takk for at du valgte å legge igjen denne kommentaren. Jeg sitter i skrivende stund på flytoget, og ble så rørt av dette at jeg har tårer på kinnene. Mon tro hva folk rundt meg tenker. Hehe. Tusen tusen takk for nydelige ord – dette er grunn nok til å fortsette å blogge i lang tid fremover. Hadde du bare visst hvor mye det betyr å høre<3 Tusen tusen takk. Ønsker deg alt godt, og husk at etter vonde perioder venter noe lysere og bedre 🙂 fokuser på det!! God klem fra meg

    3. Hei Maren =D
      Jeg har et spørsmål som jeg har lurt på en stund. Jeg ser du jobber som sykepleier, hvor mange prosent jobber du som sykepleier? Er det fast eller tar du kun ekstravakter? Jeg ser du er mye ute å reiser i forbindelse med trening og blir derfor veldig nysgjerrig på dette med kombinasjon av flere jobber. Jeg holder selv på med sykepleierstudiet, men har vel tanker om å kombinere dette med et annet yrke. Digger bloggen din og din positive energi <3

    4. Jeg har siklet på den genseren såå lenge, men denne månedslønna måtte ryke til andre uventede utgifter. Vi prøver igjen i november 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg