I mitt yrke er det luksus å ha det hektisk

God morgen hjerter<3 

I dag er jeg helt på siden av meg selv. Det føles som jeg ikke helt klarer å våkne. Jeg sitter her med et tonn av ting å gjøre, og på tross av kaffe kopp nr 3 klarer jeg ikke helt å våkne. Leo skal avgårde til hundefrisøren, jeg skal avgårde på en annerledes og veldig spennende shoot, og midt i oppi det hele har jeg deadline på 4 saker, og en mailboks som brenner. Jeg har lovet meg selv at jeg ALDRI skal klage over å ha mye å gjøre, for når man jobber slik jeg gjør, er det luksus å ha det hektisk. Da er du rett og slett bare veldig heldig, så jeg lager lister og får ting unna med et smil. 

Tights – Run & Relax // Topp – Run & relax // Jakke – vintage // Genser – Run & Relax

Det skjer en god del på bloggfronten fremover. Dere som følger litt ekstra med har kanskje fått med seg at blogg.no har blitt kjøpt opp av Egmont. Hva det betyr for meg og bloggen vet jeg sannelig ikke enda. Jeg reiser til Oslo i morgen for flere møter og forhåpentligvis en oppdatering på tiden fremover. Så er det ikke mer enn jeg har kommet hjem, før det blir ny Oslotur. Det er litt styrete å måtte reise frem og tilbake, men samtidig så har jeg valgt selv å bo i en annen by enn “arbeidsgiveren” min, og dermed må jeg tåle litt reising. Foredraget på lørdag resulterte i et par spennende tilbud, så det blir et par møter relatert til det også. To dager med møte-maraton i Oslo, før jeg vender nesa hjemover for en skikkelig kosehelg. Forrige helg var fylt av stress og nerver, så denne helgen skal bli helt annerledes. 

Nå må jeg se å komme meg avgårde her hvis dagens timeplan skal gå opp. Ha en super tirsdag mine venner, og følg gjerne med på snap og instagram i løpet av dagen. Jeg skal prøve å få oppdatert litt fra shooten i ettermiddag. Den tror jeg kan bli utrolig kul! 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Anonym: ShapeUp program, en sak for et merke jeg samarbeider med, et intervju om mine løpevaner og beste løpesko, og en sak sammen med Skyr. <3 Så gøy at du spør:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg