Like stas hver eneste gang

Jeg er like spent hver eneste måned når ShapeUp dumper ned i postkassen min. Jeg skriver fast for bladet hver måned, og det er alltid like stas å se sin egen sak, som man har jobbet så mye med, på trykk. I denne utgaven er bildene shootet på Rhodos, på en av treningsreisene mine. Min fantastiske fotograf Victoria Nevland, var så sporty at hun ble med oss på tur, og hun fanget helt ubeskrivelig mange magisk øyeblikk med kamera sitt. Omgivelsene på Rhodos var helt fantastiske, og vi klarte ikke dy oss, vi måtte bare få til et program derfra. Jeg elsker flisene på gulvet på disse bildene, og kunne gjerne hatt dem på mitt eget bad. Så delikate! Det er kanskje ikke så lett å se på disse bildene, men dere som leser bladet må ta en ekstra titt på flisene. 

Jeg koser meg alltid med ShapeUp, og denne gangen lagde jeg tidenes fruktfest som jeg koste meg med mens jeg leste bladet. Fargene var så fantastiske at jeg måtte frem med kamera. Jeg føler det oser sunnhet og energi av disse bildene, og blir litt glad av å se på dem. Forhåpentligvis får dere lyst å både trene og spise fargerik sunn mat av dette innlegget <3 

I dag startet jeg dagen med en god tur ute i skogen, før jeg stakk innom en venninne for en liten kjas. Etter det har jeg vært litt rundt overalt og fikset masse greier. Jeg hadd et møte jeg skal fortelle mer om senere, hvis det blir aktuelt. Etter møtet dro jeg til sentrum og hentet litt nytt interiør jeg har bestilt for lenge siden. Endelig kom det, og det var så fiiiint. Nytt stort speil, nye knagger til gangen, en ny vase, et par nye interiørbøker, og litt andre småting. Jeg gleder meg så til å få det hjem og på plass. 

I skrivende stund sitter jeg på min favoritt smoothiebar, og nyter en smoothiebowl. Dere som følger meg på instagram og snap har sett den. Så den ikke nydelig ut? Den heter protein-bowl, og består bland annet av jordbær, banan, vanilje protein, og mandelmelk. Toppingen er frisk frukt, granola og kakaonibs. Mmmm. 

Håper dere har en herlig mandag, og at uken har startet på best mulig måte!

 

Smiiiil Maren 

6 kommentarer
    1. Jeg må bare beklage – jeg var mer opptatt av å se på deg og øvelsene, enn flisene😅Men jo, når du sier det, så var de veldig fine de flisene også😉 Herlige bilder som oser av treningsglede, og supre øvelser – takk!!👍😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg