Jeg selger treningsgarderoben

Jeg kom plutselig på at jeg har glemt å fortelle dere noe super gøy. Lørdag 7 oktober kjører vi på med nytt klessalg. Vi er hele 14 jenter som selger klær, og det blir mildt sagt gigantiske muligheter for å sikre seg noen freshe nye klær, sko, vesker osv. Jeg skal selge utelukkende treningsklær, og jeg er godt i gang med å samle sammen ting til salget. Det blir en hel haug av tights, joggebukser, topper, t-skjorter, gensere, løpejakker, joggesko, treningsutstyr, treningsbagger, hårbånd+++. Fargerike freshe nye klær, i størrelsene S,M og L, 36-40. Skoene blir i str 38 og 39. 

Høres ikke dette gøy ut? Her har du muligheten til å sikre deg masse nytt, fint treningstøy og virkelig freshe opp treningsgarderoben. Prisene blir super lave, slik som alltid på sånne klessalg. Poenget er å få solgt det unna, og at klærne skal få nye fornøyde eiere. Det beste hadde vært om dette kunne føre til at den nye eieren får en ny herlig treningsmotivasjon ved å få seg en ny treningsgarderobe. 

Når: Lørdag 7 oktober. kl 14.00

Sted: Bakgården på Kick. Dronningens gate 8. Kr.sand

Info: HER har dere FBsiden til eventet

 

Noe av der hyggeligste med slike klessalg er å få lov å hilse på så mange av dere lesere. Jeg håper mange av dere kommer, som sagt blir dette en mulighet til å sikre seg masse nye fine treningsklær til latterlige priser. Jeg håper å se så mange som mulig av dere der! 

 

Smiiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Neeeeei, da får jeg ikke kommet! Kan du ikke selge noe på nett/Tise? Hadde gleda meg til salget ditt, haha!
      Ellers må du ha en fin dag og et fint klessalg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg