På vei – i mitt eget tempo

We´re all doing big things. Just taking different sized steps

Er ikke den setningen fin? Jeg liker den så godt, og for min del er den veldig sann. Jeg har så mange spennende planer, og vil så mye. Samtidig så synes jeg det er litt skummelt å gjøre store nye ting, og jeg kjenner at jeg nok bruker litt lenger tid enn mange andre. Det er kanskje ikke så positivt at det tar litt tid, men det som er positivt er at når jeg først gjør noe, så gjør jeg det 100%. Så jeg skynder meg sakte, og jobber jevnt og trutt. Så får vi se hvor det ender. 

Det første på planen nå er Kroatia, og ny treningsreise med over 30 spreke jenter. Jeg sitter i skrivende stund å jobber med detaljene rundt treningsøktene på denne campen, og fy søren så bra det blir. Vi reiser til helgen, og hele neste uke blir spekket av treningsinspirasjon fra ( forhåpentligvis ) solfylte Kroatia. 2-3 treningsøkter om dagen, med stor variasjon i type trening, spennende foredrag, masse sunn mat og haugevis av treningsglede, svettefest og motivasjon. Jeg gleder meg så!! 

I dag skal jeg bruke så og si hele dagen foran dataen med forberedelse til tur, ferdigstilling av diverse saker og artikler, og en god del jobb med bilder til bloggen. Jeg håper jeg får lurt inn en liten treningsøkt i løpet av dagen. Jeg har også en lunsjavtale med en god venninne, og det er alltid godt med et sosialt avbrekk på slike dager. 

Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. For en insperasjonskilde du er ❤️
      Håper du får en fin dag, med forberedelser, venninnenskos, jobbing og trening.
      Hvor er genseren og bukse du har på deg fra forresten? Du ser helt smashing ut😍
      Nyyt dagen!

    2. Åå jeg er så enig! Er gjerne masse man vil, og som man kan oppnå, men det er skummelt. Kjenner veldig på det selv. Vet ikke om det er pga jeg ikke er hel trygg på meg selv, om det er pga jeg er redd for å mislykkes.. men det jeg vet er at jeg nok trives aaltfor godt innenfor komfortsonen!
      Haha, så ting tar tid her også. Min erfaring er faktisk at i de tilfellene jeg bruker den tideneg trenger, så går det mye bedre enn de gangene jeg bare hopper i muligheter uten å ha tenkt.
      Vi er alle ulike, og det er fint! Alle får suksess på sin måte, det er bare avhengig av hva som er måer og hva man tenker er godt nok 😀
      Du er ihvertfall en superstor inspirasjon Maren, og har fulgt deg lenge lenge! Stå på og fortsett som d gjør, jeg er sikker på du kommer til å nå kjempelangt. Så ikke vær redd, du kan klare akkurat det du vil 😀
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg